Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nadi skriver:Hold op hvor er det bare SKØNT Birgitte!! Jeg sidder og ser sådan her ud lige nu hvor er det bare fedt fedt fedt for jer! I har været i mine tanker, så er glad for at i fik gode nyheder hurtigt. Og hvor fint med en lille dreng TILLYKKE med lillebror.KNUS Nadia
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Susan1978 skriver:EIIIII BM.. for pokker det var dejligt at høre.. TILLYKKE MED LILLEBROR og også med at han er sund og rask.. Kæmpe knus til jer..
Kaufie skriver:Det var dog en dejlig nyhed at få - skønt de kunne ringe trods Grundlovsdags-højtidligeheden - og give jer en dejlig weekend....Tillykke med drengebarnet!!
ka li ja skriver:iihhhh tillykke og nej hvor dejligt!!!!fedt fedt fedt, ikke at gå at skulle spekulere mere på det!for filan så blev det en go weekend alligevel og så en lille dreng!!! jamen hvad kan man kalde en dreng så det passer til så smukt et pigenavn ??
cmks2007 skriver:Hvor er det bare fantastiske nyheder. Sikke et mareridt - men med en dejlig slutning. Så håber jeg resten af graviditeten bliver problem- og bekymringsfri. Tillykke med drengen
Lene76 skriver:ej hvor fedt...... læste lige det andet indlæg først og lige lidt på dine vejne..... men fedt at alt er ok og cool det er en dreng Stort tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128