Waaaaaaaaahuuuuuuuuuuuuuu!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2009

birgittemarie

Nadi skriver:

Hold op hvor er det bare SKØNT Birgitte!! Jeg sidder og ser sådan her ud lige nu  hvor er det bare fedt fedt fedt for jer! I har været i mine tanker, så er glad for at i fik gode nyheder hurtigt. Og hvor fint med en lille dreng  
TILLYKKE med lillebror.

KNUS Nadia

Tusind tak kæreste Nadia.

Det er sgu det bedste i hele verden!

Knus B

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2009

birgittemarie

Susan1978 skriver:

EIIIII BM.. for pokker det var dejligt at høre..

TILLYKKE MED LILLEBROR og også med at han er sund og rask..

Kæmpe knus til jer..

Tusind tak sødeste Susan

Kæmpe knus tilbage til dig fra mig

Anmeld

7. juni 2009

birgittemarie

Kaufie skriver:

Det var dog en dejlig nyhed at få - skønt de kunne ringe trods Grundlovsdags-højtidligeheden - og give jer en dejlig weekend....

Tillykke med drengebarnet!!

Tusind tak Kaufie! Og ja! Jeg fatter stadig ikke helt, at jeg ikke skal gå og være bange hele dagen i morgen. Det var den bedste overraskelse, jeg nogensinde har fået.

Knus B

Anmeld

7. juni 2009

birgittemarie

ka li ja skriver:

iihhhh tillykke og nej hvor dejligt!!!!
fedt fedt fedt, ikke at gå at skulle spekulere mere på det!
for filan så blev det en go weekend alligevel
og så en lille dreng!!! jamen hvad kan man kalde en dreng så det passer til så smukt et pigenavn ?? 

Tusind tak min egen Kalahat

Og jeg har i weekenden udvidet min navneliste med Balthazar, Fenris, Hannibal, Aristoteles og Fabian. Mere eller mindre alvorligt ment.

Knus B

Anmeld

7. juni 2009

birgittemarie

cmks2007 skriver:

Hvor er det bare fantastiske nyheder. Sikke et mareridt - men med en dejlig slutning. Så håber jeg resten af graviditeten bliver problem- og bekymringsfri. Tillykke med drengen

Tusind tak skal du have

Det håber jeg virkelig også! Og det fede ved at have fået moderkagebiopsien er i hvert fald, at de kan undersøge for så mange forskellige sygdomme, når de nu er i gang alligevel, at der ikke er plads til mange dårlige overraskelser efter fødslen længere. Det er en rar ting.

Knus Birgitte

Anmeld

7. juni 2009

birgittemarie

Lene76 skriver:

ej hvor fedt...... læste lige det andet indlæg først og  lige lidt på dine vejne..... men fedt at alt er ok og cool det er en dreng Stort tillykke

Tusind tak kære Lene for både og !

Knus fra B

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.