Waaaaaaaaahuuuuuuuuuuuuuu!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2009

Susan1978

EIIIII BM.. for pokker det var dejligt at høre..

TILLYKKE MED LILLEBROR og også med at han er sund og rask..

Kæmpe knus til jer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2009

BellaT

Tynen skriver:

Hvorfor skriver du at Stella er en dreng??!

Det ord kører i repeat sammen med alle de stunts hun laver hele tiden.. Håber seriøst ikke at drenge er mere vilde, for så får vi virkelig alvorlige problemer

Ha Ha. I mit, godt nok kun, 1 års virke som dagplejer, så synes jeg altså at drenge er vildere end piger. Lidt mere vovehalse og har lidt sværere ved at fordybe sig i noget i længere tid end 1-2 minutter.
Selvfølgelig får piger også deres skøre energi-flip og laver syge stunts, men alt i alt, så synes jeg drenge er lidt vildere og uroligere.
Så goooood luck med den lille Paw.. Når hans søster nu ligesom har sat standarden, he he. Gulp!

Anmeld

6. juni 2009

Kaufie

Det var dog en dejlig nyhed at få - skønt de kunne ringe trods Grundlovsdags-højtidligeheden - og give jer en dejlig weekend....

Tillykke med drengebarnet!!

Anmeld

6. juni 2009

ka li ja

birgittemarie skriver:

Fuldstændigt uventet ringede de alligevel i dag, da vi var i gang med at læsse bil for at køre hjem fra Århus.

Med GODE nyheder!

Alt er i orden med den lille og så fik vi også kønnet at vide, så nu vil jeg lave en Tynen:
Det er en lille

DRENG!

Så tusind, tusind tak for alle jeres ord og krydsede fingre!!! Og NU skal vi have en god weekend!

Stort knus fra Birgitte

iihhhh tillykke og nej hvor dejligt!!!!
fedt fedt fedt, ikke at gå at skulle spekulere mere på det!
for filan så blev det en go weekend alligevel
og så en lille dreng!!! jamen hvad kan man kalde en dreng så det passer til så smukt et pigenavn ?? 

Anmeld

6. juni 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Hvor er det bare fantastiske nyheder. Sikke et mareridt - men med en dejlig slutning. Så håber jeg resten af graviditeten bliver problem- og bekymringsfri. Tillykke med drengen

Anmeld

7. juni 2009

Lene76

ej hvor fedt...... læste lige det andet indlæg først og  lige lidt på dine vejne..... men fedt at alt er ok og cool det er en dreng Stort tillykke

Anmeld

7. juni 2009

birgittemarie

BellaT skriver:

Taark. Sødt sagt. Jeg er også en glad drengemor. 

Vil dog lige forberede dig på at du nok IKKE kommer til at sidde stille nogensinde mere og at "traktor traktor traktor traktor, ååhh traktor" nok er en sætning der vil lyde igen og igen og igen. Og igen. Hvad er der dog med de drenge og de der store grimme støjende traktorer? Tsk Tsk. 

Men hvor er det bare kæmpe at du får din helt egen lille landbrugsmaskine-entusiast!

Jeg håber saftsuseme ikke, at det bliver en drengeversion af Nova Maria, for så bliver han umulig at styre.

En lille sart blomst kunne vel også tænkes, når man nu har fået en pige, hvis mellemnavn er Dødsforagt.
Men hvad. I det mindste, er man da en smule forberedt på, hvordan man håndterer den slags bøller.

Knus B

Anmeld

7. juni 2009

birgittemarie

Loggidut skriver:

Ajjjjj hvor er det her dejligt!

sikke en god oplysning!

og så en lille Albert (eller blev det mon lavet om...lol)

stort tillykke med det søde ven!

Tusind tak, Sloggs!

Knus B

Anmeld

7. juni 2009

birgittemarie

linemus skriver:

Jeg forstår også godt, at du har svært ved at forstå hele babydreng-konceptet. Sådan havde jeg det også, da jeg ventede den første. Hvordan gør man lige med den der lille diller? Men det var altså meget naturligt fra første færd. Da jeg så ventede piger, stod jeg endnu engang overfor det ukendte, for nu var jeg jo vant til en lille drengemås. Men endnu engang klarede jeg det Og det gør du også 

Kram igen igen.

Haha, lige præcis dillerproblematikken gør mig også en smule perpleks.

Så jeg er glad for at høre, at det bliver helt naturligt, når man først har fået ormen... Se nu der! Nu kan man ikke engang kalde sit afkom for ormen mere!

Knus B

Anmeld

7. juni 2009

birgittemarie

Sweet1978 skriver:

Dejligt og tillykke med det, så har jeg jo alligevel lidt ret i at man ikke kan stole på de tests.

Yes Heldigvis!

Knus Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.