Waaaaaaaaahuuuuuuuuuuuuuu!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.102 visninger
55 svar
0 synes godt om
5. juni 2009

birgittemarie

Fuldstændigt uventet ringede de alligevel i dag, da vi var i gang med at læsse bil for at køre hjem fra Århus.

Med GODE nyheder!

Alt er i orden med den lille og så fik vi også kønnet at vide, så nu vil jeg lave en Tynen:
Det er en lille

DRENG!

Så tusind, tusind tak for alle jeres ord og krydsede fingre!!! Og NU skal vi have en god weekend!

Stort knus fra Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2009

linemus

Jubiiiii!!!!!!!! Hvor er det vidunderligt dejligt   Jeg er lige ved at tude af glæde på jeres vegne  Og så en dreng!!! Pragtfuldt! Hav en fantastisk weekend 

De største knus og snurrerundtture Line 

Anmeld

5. juni 2009

Monica

Hvor er det bare dejligt at høre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jeg har tænkt meget på dig.... Så fantastisk altså...

Knus og glædestårer (man er vel gravid) Moni 31+4

Anmeld

5. juni 2009

birgittemarie

linemus skriver:

Jubiiiii!!!!!!!! Hvor er det vidunderligt dejligt   Jeg er lige ved at tude af glæde på jeres vegne  Og så en dreng!!! Pragtfuldt! Hav en fantastisk weekend 

De største knus og snurrerundtture Line 

Tuuusind tak og snurrerundtur og knus tilbage til dig.

Anmeld

5. juni 2009

birgittemarie

Monica skriver:

Hvor er det bare dejligt at høre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jeg har tænkt meget på dig.... Så fantastisk altså...

Knus og glædestårer (man er vel gravid) Moni 31+4

Tusind tak Monica

Jeg er også rigtigt gravid glad over at kunne fortælle jer den gode nyhed nu istedet for mandag, for jeg kunne forestille mig, det også var svært at vente på sidelinien. I sær når man selv er gravid og overfølsom.

Knus fra Birgitte

Anmeld

5. juni 2009

Joan ( Smallie )

Ej BM tillykke med de gode nyheder det er sku da dejligt de ringet idag.

Og da også tillykke med den lille dreng. Det er nu rart at have en af hver køn

Kram Joan og rigtig god weekend til jer

Anmeld

5. juni 2009

Lise

FEDT!!!!!!!!!!!!!!!

Hvor er jeg bare sindsygt glad på dine og Michaels og NMs vegne  Tænk sig, en dejlig lille sund og rask julelillebror

Anmeld

5. juni 2009

birgittemarie

Tusind tak Joan og Lise!

Ja, det er fedt med en af hver! Omend det virkeligt er svært at forestille sig at få en søn, når man nu er vant til at have en datter...
Det er en rigtig underlig tanke, at der ligger sådan en lille testosterondrønnert inde i mig.

Knus B

Anmeld

5. juni 2009

Muffinmus

Jubi...det var jo det jeg sagde BM. ALt var i orden.)
Pragtfuldt og fedt at i så får en dreng, selv piger bestemt også er skønne

Anmeld

5. juni 2009

Joan ( Smallie )

birgittemarie skriver:

Tusind tak Joan og Lise!

Ja, det er fedt med en af hver! Omend det virkeligt er svært at forestille sig at få en søn, når man nu er vant til at have en datter...
Det er en rigtig underlig tanke, at der ligger sådan en lille testosterondrønnert inde i mig.

Knus B

Havde det på samme måde med Anne. Men nu var vi jo heller ikke helt sikker på det blev en pige. Indrømmet jeg håbet på det blev en dreng mere men idag vil jeg sku ikke undvære den tøs for noget.
Så tag du det bare helt roligt. Det er meget nomalt man lige skal have det vent i hovedet

joan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.