Waaaaaaaaahuuuuuuuuuuuuuu!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2009

BellaT

Juubiiiii!!! Tillykke med den helt og aldeles raske lille testosterondrønnert derinde. 

fra Helle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2009

birgittemarie

BellaT skriver:

Juubiiiii!!! Tillykke med den helt og aldeles raske lille testosterondrønnert derinde. 

fra Helle...

Tusind tak søde Helle

Jeg har ønsket mig sådan en som lille Philip, for han er da et ualmindeligt dejligt stykke drengetøj .

Knus B

Anmeld

6. juni 2009

BellaT

birgittemarie skriver:

Tusind tak søde Helle

Jeg har ønsket mig sådan en som lille Philip, for han er da et ualmindeligt dejligt stykke drengetøj .

Knus B

Taark. Sødt sagt. Jeg er også en glad drengemor. 

Vil dog lige forberede dig på at du nok IKKE kommer til at sidde stille nogensinde mere og at "traktor traktor traktor traktor, ååhh traktor" nok er en sætning der vil lyde igen og igen og igen. Og igen. Hvad er der dog med de drenge og de der store grimme støjende traktorer? Tsk Tsk. 

Men hvor er det bare kæmpe at du får din helt egen lille landbrugsmaskine-entusiast!

Anmeld

6. juni 2009

Loggidut

Ajjjjj hvor er det her dejligt!

sikke en god oplysning!

og så en lille Albert (eller blev det mon lavet om...lol)

stort tillykke med det søde ven!

Anmeld

6. juni 2009

linemus

Jeg forstår også godt, at du har svært ved at forstå hele babydreng-konceptet. Sådan havde jeg det også, da jeg ventede den første. Hvordan gør man lige med den der lille diller? Men det var altså meget naturligt fra første færd. Da jeg så ventede piger, stod jeg endnu engang overfor det ukendte, for nu var jeg jo vant til en lille drengemås. Men endnu engang klarede jeg det Og det gør du også 

Kram igen igen.

Anmeld

6. juni 2009

Sweet1978

Dejligt og tillykke med det, så har jeg jo alligevel lidt ret i at man ikke kan stole på de tests.

Anmeld

6. juni 2009

Nadi

Hold op hvor er det bare SKØNT Birgitte!! Jeg sidder og ser sådan her ud lige nu  hvor er det bare fedt fedt fedt for jer! I har været i mine tanker, så er glad for at i fik gode nyheder hurtigt. Og hvor fint med en lille dreng  
TILLYKKE med lillebror.

KNUS Nadia

Anmeld

6. juni 2009

bette

BellaT skriver:

Vil dog lige forberede dig på at du nok IKKE kommer til at sidde stille nogensinde mere og at "traktor traktor traktor traktor, ååhh traktor" nok er en sætning der vil lyde igen og igen og igen. Og igen. Hvad er der dog med de drenge og de der store grimme støjende traktorer? Tsk Tsk. 

Men hvor er det bare kæmpe at du får din helt egen lille landbrugsmaskine-entusiast!

haha kan kun give dig helt ret i det med traktor,. bliver sku snart bims af at høre på det

Anmeld

6. juni 2009

Tynen

BellaT skriver:

Hvorfor skriver du at Stella er en dreng??!

Det ord kører i repeat sammen med alle de stunts hun laver hele tiden.. Håber seriøst ikke at drenge er mere vilde, for så får vi virkelig alvorlige problemer

Anmeld

6. juni 2009

Rasmine

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.