MA trods kvalme/opkast + stærkt stigende HcG?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2012

ekebiv

Jeg har også oplevet en MA og jeg havde også stadig alle symptomerne. De tjekkede blodgennemstrømning og selvfølgelig hjerteblink men både den private klinik og sygehuset fandt ingen liv. Den var gået til 8+6 men jeg var reelt 10+5 så jeg havde gået med den i 2 uger uvidende om at der ikke var liv og med symptomer. Jeg fik først tjekket hcg næsten 2 måneder senere da jeg kunne teste positiv men ikke vidste om det var en ny eller den gamle graviditet, det var den gamle.

Krydser fingre for den bare leger gemme :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Anonym trådstarter

foto på lærred skriver:

Ja du kan desværre godt stadigvæk have en stigning i HCG og symptomer selv om fosteret ikke længere lever.

Desværre burde de have set klart hjerteblink ved 8+ med mindre du f.eks er 2 uger kortere henne end forventet.

Hvornår skal du til scanning igen?

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Så er det tid til at købe den personlige julegave.. Kig forbi hj.siden.

Æw!
Jeg var godt nok 7+1 (muligvis kortere) da jeg blev scannet.
Og skal scannes igen fredag, hvor jeg vil være 8+4.

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Med risiko for at være lyseslukker, og tage håbet fra dig, så kan jeg kun sige, at man desværre godt kan have alle graviditetssymptomer med et dødt foster.

Når du er så langt henne, så burde de kunne se hjerteblink.
De venter en uge for at se om fosteret er vokset som det skal, og hvis ikke, så må man gå ud fra at udviklingen er gået i stå.

Jeg kender desværre alt for godt både den hårde og lange ventetid, og følelsen af at have kvalme / opkast uden grund.

Håber det bedste for dig, og krydser fingre for at alt er ok alligevel

Igen æw!
Ja, det er bare ærgerligt, at kaste op flere gange dagligt, hvis der ikke er en årsag.

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

Fidus skriver:

Måske er din livmoder meget bagudvendt? og at den ligger og gemmer sig har hørt at der så godt kan gå lidt længere tid, hos nogle før man kan se hjerteaktivitet  for jer

Det håber jeg da virkelig!
Dog har de ikke nemt noget om det, men det ville da være dejligt, hvis der stadig var håb!

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

Jeg har også oplevet en MA og jeg havde også stadig alle symptomerne. De tjekkede blodgennemstrømning og selvfølgelig hjerteblink men både den private klinik og sygehuset fandt ingen liv. Den var gået til 8+6 men jeg var reelt 10+5 så jeg havde gået med den i 2 uger uvidende om at der ikke var liv og med symptomer. Jeg fik først tjekket hcg næsten 2 måneder senere da jeg kunne teste positiv men ikke vidste om det var en ny eller den gamle graviditet, det var den gamle.

Krydser fingre for den bare leger gemme :-)

Det må have været hårdt!

Jeg regner absolut heller ikke med at få gode nyheder, eftersom de ikke var så positive ved scanningen, men det ville være den store lykke for os!
Håber baby leger gemme!

Anmeld

19. november 2012

Fidus

Anonym skriver:

Det håber jeg da virkelig!
Dog har de ikke nemt noget om det, men det ville da være dejligt, hvis der stadig var håb!

ja, det må vi da håbe, er spændt på en forhåbentlig possitiv update fra dig på fredag 

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

Fidus skriver:

ja, det må vi da håbe, er spændt på en forhåbentlig possitiv update fra dig på fredag 

(nemt=nævnt)

Tusind tak for din støtte! Det håber jeg også.

Anmeld

20. november 2012

Fidus

Anonym skriver:

(nemt=nævnt)

Tusind tak for din støtte! Det håber jeg også.

Det var da så lidt

Anmeld

20. november 2012

foto på lærred

Æw!
Jeg var godt nok 7+1 (muligvis kortere) da jeg blev scannet.
Og skal scannes igen fredag, hvor jeg vil være 8+4.

Meget held og lykke på fredag , ventetiden føles sikkert lang.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Så er der kun et par uger tilbage til at bestille den personlige collage som julegave..

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

foto på lærred skriver:

Meget held og lykke på fredag , ventetiden føles sikkert lang.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Så er der kun et par uger tilbage til at bestille den personlige collage som julegave..

Det er ufattelig lang, ja.

Men tusind tak for dine varme ord.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.