MA trods kvalme/opkast + stærkt stigende HcG?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

AnnaK89

Kan du ikke købe dig en scanning?
Jeg ville slet ikke kunne holde ud at gå i uvished så længe

for den lille spire.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Det er ikke for at tage alt håb fra dig, men min veninde havde desværre også alle symptomer, trods et dødt foster

Kan du ikke få svar før på fredag? Det kan da ikke passe, at du skal gå så længe! Det er da ikke til at holde ud!
Jeg håber på det bedste!

Jeg tror det er fordi de vil give det en chance - altså hvis jeg kommer i morgen eller om et par dage, er det nok ikke sikkert, at det ser meget andeledes ud.

Øv, det er godt nok trist med din veninde.
Jeg havde håbet på, at det var gode tegn, at jeg kaster op hele tiden.

Anmeld

18. november 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Øv ja det er godt nok længe  Men så får du nok også klar besked, fremfor hvis du skulle her først på ugen og så svaret muligvis kunne være det samme som du gik derfra med sidst.

Det er sq træls når tingene ikke går som ønsket. Jeg har selv lige været igennem det :O(

Men jeg kryder alt jeg kan for at baby er livlig ved næste scanning, for der er jo stadig håb. Måske den bare driller dig lidt

Ja, det er også det jeg tænker. Så jeg må bare prøve på, at være tålmodig indtil da.

Det er virkelig hårdt, ja. Specielt fordi jeg har haft flere SA'er forinden. Denne gang har jeg dog ikke blødt, kan lidt brunligt udflåd her og dér.

Er ked af, at du også har oplevet det.

Anmeld

18. november 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Øv ja det er godt nok længe  Men så får du nok også klar besked, fremfor hvis du skulle her først på ugen og så svaret muligvis kunne være det samme som du gik derfra med sidst.

Det er sq træls når tingene ikke går som ønsket. Jeg har selv lige været igennem det :O(

Men jeg kryder alt jeg kan for at baby er livlig ved næste scanning, for der er jo stadig håb. Måske den bare driller dig lidt

Jeg håber der stadig er håb!

Anmeld

18. november 2012

Anonym trådstarter

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

Kender det har set den lille siden jeg var 7+5 og Idag er jeg 10+0 tænker Tit er den der mon Stadig

Det er virkelig ærgerligt, at noget som burde være en hyggelig og spændende tid, bliver til stress og bekymringer.

Anmeld

18. november 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Jeg tror det er fordi de vil give det en chance - altså hvis jeg kommer i morgen eller om et par dage, er det nok ikke sikkert, at det ser meget andeledes ud.

Øv, det er godt nok trist med din veninde.
Jeg havde håbet på, at det var gode tegn, at jeg kaster op hele tiden.

Så må de jo tage en blodprøve og måle hcg for det vil vel falde, hvis fosteret er gået til?

Jeg tror jeg ville insistere på at jeg i det mindste fik taget blodprøve inden...

Hvis det er fordi du ikke er så langt henne som du tror, så vil hcg jo stige!

Undskyld hvis jeg tog noget af dit håb fra dig

Anmeld

18. november 2012

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Kan du ikke købe dig en scanning?
Jeg ville slet ikke kunne holde ud at gå i uvished så længe

for den lille spire.

Tusind tak skal du have!

Jo, det kan jeg sagtens, men er bange for at få samme svar, hvis jeg bliver scannet igen 'for tidligt'.
Jeg ved ikke, om det gør en forskel at vente nogle dage, men jeg tænker, at jeg vil prøve på at være tålmodig.

Anmeld

18. november 2012

come2

Anonym skriver:

Ja, det er også det jeg tænker. Så jeg må bare prøve på, at være tålmodig indtil da.

Det er virkelig hårdt, ja. Specielt fordi jeg har haft flere SA'er forinden. Denne gang har jeg dog ikke blødt, kan lidt brunligt udflåd her og dér.

Er ked af, at du også har oplevet det.

Det var en SA jeg havde, var dog ikke så langt henne som dig.

Men uanset hvad er det jo hårdt når ens drømme bliver brast.

Jeg håber på en positiv update fra dig på fredag

Anmeld

18. november 2012

AnnaK89

Anonym skriver:

Tusind tak skal du have!

Jo, det kan jeg sagtens, men er bange for at få samme svar, hvis jeg bliver scannet igen 'for tidligt'.
Jeg ved ikke, om det gør en forskel at vente nogle dage, men jeg tænker, at jeg vil prøve på at være tålmodig.

Nej det gør nok ingen forskel
Jeg forstår dig godt.

Men hvis du er 8+0, så burde det ikke være for tidligt.

Anmeld

18. november 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Så må de jo tage en blodprøve og måle hcg for det vil vel falde, hvis fosteret er gået til?

Jeg tror jeg ville insistere på at jeg i det mindste fik taget blodprøve inden...

Hvis det er fordi du ikke er så langt henne som du tror, så vil hcg jo stige!

Undskyld hvis jeg tog noget af dit håb fra dig

Du skal absolut ikke udnskylde! Jeg leder efter realistiske svar - da jeg er ret uvidende på dette område.

De målte mit HcG som steg med ca. 30.000 indenfor et par dage. Men har læst mig til, at hvis der er tale om en MA, kan HcG'en stadig stige, hvis kroppen stadig tror, at den er gravid. (Jeg har ikke blødt endnu.)
Jeg havde også tænkt, at hvis ikke der er liv, vil den enten falde eller stå stille. Men det er åbenbart ikke nødvendigvis altid tilfældet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.