MA trods kvalme/opkast + stærkt stigende HcG?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Det var en SA jeg havde, var dog ikke så langt henne som dig.

Men uanset hvad er det jo hårdt når ens drømme bliver brast.

Jeg håber på en positiv update fra dig på fredag

Uanset hvor langt man er henne, gør det ufatteligt ondt.

Jeg håber også på at kunne give en positiv update, men regner desværre ikke med det. Men tak for dine søde ord.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Nej det gør nok ingen forskel
Jeg forstår dig godt.

Men hvis du er 8+0, så burde det ikke være for tidligt.

Jeg prøver at vente, ellers vil jeg nok købe én.

Anmeld

18. november 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Du skal absolut ikke udnskylde! Jeg leder efter realistiske svar - da jeg er ret uvidende på dette område.

De målte mit HcG som steg med ca. 30.000 indenfor et par dage. Men har læst mig til, at hvis der er tale om en MA, kan HcG'en stadig stige, hvis kroppen stadig tror, at den er gravid. (Jeg har ikke blødt endnu.)
Jeg havde også tænkt, at hvis ikke der er liv, vil den enten falde eller stå stille. Men det er åbenbart ikke nødvendigvis altid tilfældet.

Ok, jeg vil jo helst ikke gøre dig mere ked af det, end du er i forvejen, men det kan vel også næppe lade sig gøre...

Så blev jeg også klogere, for jeg var overbevist om, at det ville falde eller som minimum blive på det samme niveau!

Jeg håber for jer, at du ikke er så langt henne, som du tror. Kan det være en mulighed?

Anmeld

18. november 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Ok, jeg vil jo helst ikke gøre dig mere ked af det, end du er i forvejen, men det kan vel også næppe lade sig gøre...

Så blev jeg også klogere, for jeg var overbevist om, at det ville falde eller som minimum blive på det samme niveau!

Jeg håber for jer, at du ikke er så langt henne, som du tror. Kan det være en mulighed?

Jeg kender kun dagen fra sidste mens 1. dag, men desværre ikke ÆL dagen - hvilket jo er den dag man med sikkerhed kan beregne det fra.

Så jo, det er måske en mulighed, at jeg er 1 uge kortere henne end antaget.

Anmeld

18. november 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Jeg kender kun dagen fra sidste mens 1. dag, men desværre ikke ÆL dagen - hvilket jo er den dag man med sikkerhed kan beregne det fra.

Så jo, det er måske en mulighed, at jeg er 1 uge kortere henne end antaget.

Jeg alt hvad jeg kan!

Anmeld

18. november 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg alt hvad jeg kan!

Tak, søde!

Anmeld

18. november 2012

foto på lærred

Anonym skriver:

Er det realistisk, at der er tale om en MA, på trods af daglig kvalme og opkast + ikke mindst HcG på over 90.000? (8+0)

Ja du kan desværre godt stadigvæk have en stigning i HCG og symptomer selv om fosteret ikke længere lever.

Desværre burde de have set klart hjerteblink ved 8+ med mindre du f.eks er 2 uger kortere henne end forventet.

Hvornår skal du til scanning igen?

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Så er det tid til at købe den personlige julegave.. Kig forbi hj.siden.

Anmeld

18. november 2012

Nessie

Med risiko for at være lyseslukker, og tage håbet fra dig, så kan jeg kun sige, at man desværre godt kan have alle graviditetssymptomer med et dødt foster.

Når du er så langt henne, så burde de kunne se hjerteblink.
De venter en uge for at se om fosteret er vokset som det skal, og hvis ikke, så må man gå ud fra at udviklingen er gået i stå.

Jeg kender desværre alt for godt både den hårde og lange ventetid, og følelsen af at have kvalme / opkast uden grund.

Håber det bedste for dig, og krydser fingre for at alt er ok alligevel

Anmeld

19. november 2012

Fidus

tarkoflen skriver:

Måske er din livmoder meget bagudvendt? og at den ligger og gemmer sig har hørt at der så godt kan gå lidt længere tid, hos nogle før man kan se hjerteaktivitet  for jer

Anmeld

19. november 2012

Fidus

Anonym skriver:

Er det realistisk, at der er tale om en MA, på trods af daglig kvalme og opkast + ikke mindst HcG på over 90.000? (8+0)

Måske er din livmoder meget bagudvendt? og at den ligger og gemmer sig har hørt at der så godt kan gå lidt længere tid, hos nogle før man kan se hjerteaktivitet for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.