MA trods kvalme/opkast + stærkt stigende HcG?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

Anonym trådstarter

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

Uh ok håber der er liv snart hvad ku de se på scanningen ?

Det håber jeg ved Gud også!

De sagde, at de ikke kunne se nogen hjerteaktion og at GS havde en alt for kantet form.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Det håber jeg ved Gud også!

De sagde, at de ikke kunne se nogen hjerteaktion og at GS havde en alt for kantet form.

må være hårdt og gå i uvished:-

Anmeld

18. november 2012

Anonym trådstarter

må være hårdt og gå i uvished:-

Ja, det er det - man gør sig selv helt tosset!

Men det er også irriterende, at brække sig fra morgen til aften, hvis det er uden grund. Hvis jeg bare vidste, at vi ville få en lille bebs ud af det, er jeg ok med at kaste op til jeg når termin.

Anmeld

18. november 2012

Anonym skriver:

Ja, det er det - man gør sig selv helt tosset!

Men det er også irriterende, at brække sig fra morgen til aften, hvis det er uden grund. Hvis jeg bare vidste, at vi ville få en lille bebs ud af det, er jeg ok med at kaste op til jeg når termin.

Kan jeg forstå hvornår skal du til scanning igen?

Anmeld

18. november 2012

Anonym trådstarter

Kan jeg forstå hvornår skal du til scanning igen?

Først fredag, så der er lææææææænge til oppe i mit lille hoved.

Anmeld

18. november 2012

Anonym skriver:

Ja må man sige ku i slet ikk se fosteret til scanningen?

Anmeld

18. november 2012

tarkoflen

Det er ikke for at tage alt håb fra dig, men min veninde havde desværre også alle symptomer, trods et dødt foster

Kan du ikke få svar før på fredag? Det kan da ikke passe, at du skal gå så længe! Det er da ikke til at holde ud!
Jeg håber på det bedste!

Anmeld

18. november 2012

come2

Anonym skriver:

Øv ja det er godt nok længe  Men så får du nok også klar besked, fremfor hvis du skulle her først på ugen og så svaret muligvis kunne være det samme som du gik derfra med sidst.

Det er sq træls når tingene ikke går som ønsket. Jeg har selv lige været igennem det :O(

Men jeg kryder alt jeg kan for at baby er livlig ved næste scanning, for der er jo stadig håb. Måske den bare driller dig lidt

Anmeld

18. november 2012

Anonym trådstarter

Ja må man sige ku i slet ikk se fosteret til scanningen?

Jeg havde travlt med at få fjernet tårer, så jeg fik ikke rigtig et billede af det. Det jeg fik set, var meget utydeligt for mig.
De sad bare og prøvede at analysere selve GS'en, og koncentrerede sig naturligvis om manglende hjerteaktion.
Jeg ved ikke hvad jeg skal tro, jeg var helt forvirret da jeg kom ud derfra. Spørgsmålene kommer mange gange først bagefter, fordi man er bange/ked/forvirret/nervøs når man er inde.

Anmeld

18. november 2012

Anonym skriver:

Jeg havde travlt med at få fjernet tårer, så jeg fik ikke rigtig et billede af det. Det jeg fik set, var meget utydeligt for mig.
De sad bare og prøvede at analysere selve GS'en, og koncentrerede sig naturligvis om manglende hjerteaktion.
Jeg ved ikke hvad jeg skal tro, jeg var helt forvirret da jeg kom ud derfra. Spørgsmålene kommer mange gange først bagefter, fordi man er bange/ked/forvirret/nervøs når man er inde.

Kender det har set den lille siden jeg var 7+5 og Idag er jeg 10+0 tænker Tit er den der mon Stadig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.