Kom ud af det. Jeg fik ikke et barn med min ex, og jeg priser mig lykkelig for det, for han var ikke den "mand" mit barn skulle se op til...
han løj om alt, knaldede uden om, kom med gaver han måtte levere tilbage igen fordi han ikke kunne betale for dem, og når noget endelig hang ved, så løj han om en skide pris på det... I julegave fik jeg engang nogen lyssestager til fyrfadslys. Historien lød at det var dyre designer lyssestager, som kostede ca 1000 kr... Jeg havde aldrig set dem før, og de havde intet mærke. Jeg var da også ligeglad med prisen, indtil jeg ved et fælles vennepar så samme lyssestager, spurgte pigen om hvor de var fra, og de var købt i Aldi til 50 kr.
et andet eks.
en kammerat skrev til mig en aften, og spurgte ind til vores forlovelsesringe (ja, så langt var vi ude på et tidspunkt) og jeg fortalte prisen uden dikkedarer, det viste sig igen min elx havde løjet, og fortalt at de kostede over 10.000 kr, selvom de kostede 1200.
jeg blev i forholdet i næsten 2 år, og jeg havde ikke styr på noget, hverken hjem, eller økonomi. Det hele rettede sig hurtigt da jeg sparkede ham ud.
min ex blev aldrig taget for bedrageri, men ville ikke chokere mig hvis han blev en dag.....
kom ud af det inden både du og dine børn havner i en dum situation.
Hvordan du kommer ud af hans lejlighed ved jeg ikke, jeg ville nok snakke med hans forældre om det hvis i har et godt forhold. Det er ikke en skam at bede om hjælp 
Anmeld