Min kæreste lyver og har gjordt det lige siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.512 visninger
41 svar
0 synes godt om
17. november 2012

Anonym trådstarter

Ja.. siden første dag jeg lærte ham at kende..

han har sagt han hadet 2 udd. trods hans unge alder på 21 år.
sagt at, jeg hadet fået en halskæde til 3000,- selvom jeg lige har fundet ud af den selv samme kæde kan købes for 300,-

Og det slemmeste af alt- om penge, hele vejen igemmen vores korte forhold på bare 8 mdr. og en lille baby i maven godt halvvejs nu jeg har i forvejen et barn på 4 og vi har bodet sammen i godt 6 mdr. jeg har set/hørt at politiet er kommet og banket på døren op til flere gange, om en sag som også var en løgen, han fortalte mig hvorfor de kom så tit...- han fik hele tiden mange penge mellem sine hænder, og jeg syntes self. det var mærkeligt at der var så mange der skyldte ham penge, sagde han.
- nu er han 3 uger i politiet varetæk bag lukket døre, jeg har besøgt ham én gang med svigerforældrene. Han får sin dom d. 03. dec. og politiet nævnte han nok fik 6 mdr. for bedragerig

nu tænker jeg... kan jeg nogen siden stole på ham igen????
hvad hvis han gøre det samme igen???

jeg ville høre om der er andre der har haft forhold med en der har siddet inde. Hvordan gik det?
og hvis du gik fra ham, mens han sad inde, hvordan forløb det?

håber der er nogle der kan hjælpe mig med alle mine tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

Nemesis

løgn og bedrag..nej det rror jeg simpelthen ikke ændres af 6 mdrs. i spjældet.

Personligt ville jeg aldrig kunne stole på sådan en mand igen og det betyder at vi ikke kan være i forhold.

Tror du gør dig selv en meget stor tjeneste hvis du finder dig selv og et liv uden ham.

Beklager..det var nok ikke lige det du ville høre, men ville heller ikke bare smutte uden at sige noget.

knus
Sisse

Anmeld

17. november 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

sagt at, jeg hadet fået en halskæde til 3000,- selvom jeg lige har fundet ud af den selv samme kæde kan købes for 300,-

Og det slemmeste af alt- om penge, hele vejen igemmen vores korte forhold på bare 8 mdr. og en lille baby i maven godt halvvejs nu jeg har i forvejen et barn på 4 og vi har bodet sammen i godt 6 mdr. jeg har set/hørt at politiet er kommet og banket på døren op til flere gange, om en sag som også var en løgen, han fortalte mig hvorfor de kom så tit...- han fik hele tiden mange penge mellem sine hænder, og jeg syntes self. det var mærkeligt at der var så mange der skyldte ham penge, sagde han.
- nu er han 3 uger i politiet varetæk bag lukket døre, jeg har besøgt ham én gang med svigerforældrene. Han får sin dom d. 03. dec. og politiet nævnte han nok fik 6 mdr. for bedragerig

jeg ville høre om der er andre der har haft forhold med en der har siddet inde. Hvordan gik det?

At lyve og bedrage syns jeg , er noget af det værste man kan gøre ..
Så nej , jeg kunne ikke være sammen med sådan en mand ..

Desværre .  

Anmeld

17. november 2012

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

Personligt ville jeg aldrig kunne stole på sådan en mand igen og det betyder at vi ikke kan være i forhold.

Tror du gør dig selv en meget stor tjeneste hvis du finder dig selv og et liv uden ham.

Beklager..det var nok ikke lige det du ville høre, men ville heller ikke bare smutte uden at sige noget.

knus
Sisse

du skal have mange tak for dine ærlige ord den tanke har jeg selv, men bare hårdt at stå med de tanker lige op til jul.

Anmeld

17. november 2012

jydeinden

Nemesis skriver:

knus
Sisse

Anmeld

17. november 2012

TeamRocket

Jeg ville ihvertfald ikke give ham en chance før han har været til psykolog et utal af gange. Løgnere/bedragere er afhængige af det og bliver ikke lige kurreret af en 6 mdr dom. Men jeg tænker, er dette korte forhold det værd? Ta din baby, barn og kom videre. Et liv med en bedrager vil være svært altid, hvorfor byde dine børn det når der er så mange søde normale mænd.

Anmeld

17. november 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

At lyve og bedrage syns jeg , er noget af det værste man kan gøre ..
Så nej , jeg kunne ikke være sammen med sådan en mand ..

Desværre .  

tak for dine ord

Anmeld

17. november 2012

tarkoflen

Ud af vagten med ham! Det der skal du ikke byde hverken dig selv eller dine børn!

Man har lov til at håbe, at han bliver klogere, når han opdager hvilke konsekvenser det har at være sådan et fjols, men jeg kan desværre godt have min tvivl

Held og lykke med at skabe din egen familie, forhåbentlig med en rigtig god mand der fortjener dig på et tidspunkt!

Anmeld

17. november 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Jeg ville ihvertfald ikke give ham en chance før han har været til psykolog et utal af gange. Løgnere/bedragere er afhængige af det og bliver ikke lige kurreret af en 6 mdr dom. Men jeg tænker, er dette korte forhold det værd? Ta din baby, barn og kom videre. Et liv med en bedrager vil være svært altid, hvorfor byde dine børn det når der er så mange søde normale mænd.

tror du at det hjælper, jeg tænkte at han måske hadet lært af og være inde, hvis den bliver længere.
og nej du har da ret, det er ikke det værd. hvis man tænker på hvor maget jeg går i gemmen ude i verden, og må gå med af tanker pga. hvad han har gjordt. men det er jo nemmer sagt en gjordt at tage sådan en beslutning i denne tid.

Anmeld

17. november 2012

Hønsemor

Anonym skriver:

Har ikke selv erfaring med forhold bag trammer, men jeg har erfaring med forhold til en løgner..

Min erfaring siger mig at når man først er begyndt at lyve om noget så simpelt som penge, ja så er løbet kørt! Hvorfor overhovedet lyve om prisen på en halskæde? Om den har kostet 300,- el. 3000,- er jo ikke det der skal afgøre om du bliver glad for den..

Jeg persontligt ville skynde mig ud af det forhold, også inden du for rodet dig for meget ind i det og evt. bliver en del af hans løgn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.