Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:
Ja.. siden første dag jeg lærte ham at kende.. 
han har sagt han hadet 2 udd. trods hans unge alder på 21 år.
sagt at, jeg hadet fået en halskæde til 3000,- selvom jeg lige har fundet ud af den selv samme kæde kan købes for 300,-
Og det slemmeste af alt- om penge, hele vejen igemmen vores korte forhold på bare 8 mdr. og en lille baby i maven godt halvvejs nu
jeg har i forvejen et barn på 4 og vi har bodet sammen i godt 6 mdr. jeg har set/hørt at politiet er kommet og banket på døren op til flere gange, om en sag som også var en løgen, han fortalte mig
hvorfor de kom så tit...- han fik hele tiden mange penge mellem sine hænder, og jeg syntes self. det var mærkeligt
at der var så mange der skyldte ham penge, sagde han.
-
nu er han 3 uger i politiet varetæk bag lukket døre, jeg har besøgt ham én gang med svigerforældrene. Han får sin dom d. 03. dec. og politiet nævnte han nok fik 6 mdr. for bedragerig
nu tænker jeg... kan jeg nogen siden stole på ham igen????
hvad hvis han gøre det samme igen??? 
jeg ville høre om der er andre der har haft forhold med en der har siddet inde. Hvordan gik det?
og hvis du gik fra ham, mens han sad inde, hvordan forløb det?
håber der er nogle der kan hjælpe mig med alle mine tanker

Har mere eller mindre læst hele tråden, og har kun en ting at sige - sådan en mand ændrer sig aldrig.
Har selv været i et forhold, med en lystløgner. Det startede med at han løj om hans alder - fandt jeg ud af, efter et år. Og mange andre løgne jeg ikke kan huske. Da jeg slog op med ham (efter 1,5 år), var hans far pludselig død, fortalte han mig - dog skulle jeg huske, at hvis jeg så en der lignede ham, så var det faderens tvilling (jeg aldrig havde hørt om eller mødt), som sjovt nok kørte rundt i samme bil. Det skal lige siges, at jeg mødte hans forældrer ikke længe efter - faderen genopstået fra de døde ? 
Sådan en mand stopper aldrig, kom væk mens du har chancen og modet til det, det vil slippe dig for en masse bekymringer 
Anmeld