Anonym skriver:
Ja.. siden første dag jeg lærte ham at kende.. 
han har sagt han hadet 2 udd. trods hans unge alder på 21 år.
sagt at, jeg hadet fået en halskæde til 3000,- selvom jeg lige har fundet ud af den selv samme kæde kan købes for 300,-
Og det slemmeste af alt- om penge, hele vejen igemmen vores korte forhold på bare 8 mdr. og en lille baby i maven godt halvvejs nu
jeg har i forvejen et barn på 4 og vi har bodet sammen i godt 6 mdr. jeg har set/hørt at politiet er kommet og banket på døren op til flere gange, om en sag som også var en løgen, han fortalte mig
hvorfor de kom så tit...- han fik hele tiden mange penge mellem sine hænder, og jeg syntes self. det var mærkeligt
at der var så mange der skyldte ham penge, sagde han.
-
nu er han 3 uger i politiet varetæk bag lukket døre, jeg har besøgt ham én gang med svigerforældrene. Han får sin dom d. 03. dec. og politiet nævnte han nok fik 6 mdr. for bedragerig
nu tænker jeg... kan jeg nogen siden stole på ham igen????
hvad hvis han gøre det samme igen??? 
jeg ville høre om der er andre der har haft forhold med en der har siddet inde. Hvordan gik det?
og hvis du gik fra ham, mens han sad inde, hvordan forløb det?
håber der er nogle der kan hjælpe mig med alle mine tanker

Nu kender jeg selv folk der lyver og bedrager og altid lover guld og grønne skove - ja selv at de forbedre sig og godt kan se at de er fjolser.
Der går ikke længe så kan man se at de står og griner fordi de allerede har et nyt trick i ærmet og det er så sørgeligt.
De har mange penge imellem hænderne, det er altid de forkerte folk de mænger sig med og de snakker os andre efter munden. De syntes det er fedt at leve på den måde (er jeg ret sikker på), så nej jeg ville ikke stole på ham og jeg ville gå fra ham 
Min søster har været sammen med sådan en idiot, han nåede aldrig at sidde inde, men han blev taget mange gange. Og det er ikke fedt at se sin søster gå og være sur og altid forvente at når kæresten kommer hjem så bliver der ballade fordi han har lavet et eller andet 
Syntes også du skal tænke på dine børn - selvom det er svært når man holder af en. Han er virkelig ikke et særligt godt forbillede og jeg ville slet ikke kunne tolerere det herhjemme
Håber du finder ud af det
Anmeld