rema 1000 bleer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2013

Sue Bergmark

<>[Besked slettet af Baby.dk]

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

Sujan

Jeg bruger kun rema1000 bleer.. Er det der sidder bedst og holder bedst tørt til vores datter på 1,5 år..

Anmeld

6. oktober 2013

Lilje82

MaleneJensen skriver:

Hej

Min kæreste og jeg har snakket om af prøve rema 1000´s bleer så ville lige hører om der er andre herinde som bruger dem der vil anbefale dem eller ikke?

Vi bruger dem og det er de bedste bleer vi har haft. Men husk det er forskelligt fra barn til barn 

Anmeld

6. oktober 2013

FogL

MaleneJensen skriver:

Hej

Min kæreste og jeg har snakket om af prøve rema 1000´s bleer så ville lige hører om der er andre herinde som bruger dem der vil anbefale dem eller ikke?

Jeg ELSKER dem ! Bruger helst ikke andet

Anmeld

6. oktober 2013

PrincessTanja

LR85 skriver:

JA, har gjort i 2,10 år til min søn og i 5 måneder til min lille søn.

bruger aldrig andet og er yderst tilfreds.

og så er de jo de billigste på markedet

Er de de billigste? Hvad koster en pakke?

Anmeld

6. oktober 2013

l.kjoeller

MaleneJensen skriver:

Hej

De er super gode og har vidst også vundet bedst i test 

Anmeld

6. oktober 2013

l.kjoeller

Sue Bergmark skriver:

Hej alle.

bare lige et spørgsmål...

Vi har prøvet forskellige bleer og er ALTID gået tilbage til Pampers... er der nogen hér der er skiftet fra Pampers til Rema1000´s ???

Libero har aldrig kunnet bruges hos os... de er stive og holder ikke på det de skal. Derudover fik vores datter efter kun 2 dage slidemærker ved lysken så vi droppede dem.

Pampers har vi absolut ingen problemer med - de er bare dyre 

Mvh Sue Bergmark

Vi prøvede dem begge og fandt remas bedst

Anmeld

6. oktober 2013

Sue Bergmark

<>[Besked slettet af Baby.dk]

Anmeld

6. oktober 2013

Dorthe1986

Her brugte jeg libero til og med størrelse 3 og de var rigtig gode. Men tænkte at jeg ville se om vi kunne spare lidt. Først prøvede jeg Aldis men dem fik Emil rød numse af, men så prøvede jeg Remas, da han skulle over i størrelse 4 og vi har ikke brugt andet siden :-) de er så gode og de eneste gange han tisset igennem er hvis han har fået en del væske lige inden han skulle sove (han sover igennem). Men han tisser seriøst også nogle ordentlige tåre om natten :-)

Anmeld

13. oktober 2013

frk andreasen

MaleneJensen skriver:

Hej

kan anbefale dem fra nr 3 af og op sys personligt at newborn bleerne er for stive og tykke men de andre er gode bruger dem selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.