rema 1000 bleer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2013

Faith

Remas er bare de bedste!

Hilsen en mor, hvis drenge har prøvet ALLE blemærker og ALTID vender tilbage til Remas

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

De duede slet ik til thea, som var lille og tynd, men det er de eneste vi bruger til alberte, som er lang og dejlig tyk! Vh stine

Anmeld

19. april 2013

gonefishing

MaleneJensen skriver:

Hej

Min kæreste og jeg har snakket om af prøve rema 1000´s bleer så ville lige hører om der er andre herinde som bruger dem der vil anbefale dem eller ikke?

Jaaaaa er Rema 1000 og Kiwi fan når det kommer til bleer.
De koster det samme.

Anmeld

5. oktober 2013

Sue Bergmark

<>[Besked slettet af Baby.dk]

Anmeld

5. oktober 2013

Noahmor

Sue Bergmark skriver:

Hej alle.

bare lige et spørgsmål...

Vi har prøvet forskellige bleer og er ALTID gået tilbage til Pampers... er der nogen hér der er skiftet fra Pampers til Rema1000´s ???

Libero har aldrig kunnet bruges hos os... de er stive og holder ikke på det de skal. Derudover fik vores datter efter kun 2 dage slidemærker ved lysken så vi droppede dem.

Pampers har vi absolut ingen problemer med - de er bare dyre 

Mvh Sue Bergmark

Vi brugte Pampers de første to år til vores søn og skiftede så til Rema fordi vi blev trætte af at skulle i Bilka for at få Pampers på tilbud.

og nu kunne jeg ikke drømme om at skifte tilbage. 

Anmeld

5. oktober 2013

FamilenStorm

MaleneJensen skriver:

Hej

Min kæreste og jeg har snakket om af prøve rema 1000´s bleer så ville lige hører om der er andre herinde som bruger dem der vil anbefale dem eller ikke?

Bruger ikke andet :-)

Anmeld

5. oktober 2013

Timmner

I starten da jeg fødte min søn brugte vi libero bleer. Men da han blev støre tisset han igennem... Og vi bruger rema 100 bleer de er bare gode 

Anmeld

5. oktober 2013

twinny

MaleneJensen skriver:

Hej

Vi bruger dem og det er de eneste drengene ikke tisser igennem.

Vi har prøvet netto, aldi, fakta og pampers.

Anmeld

5. oktober 2013

Victoria2013

Str. newborn fra Rema1000 var ikke gode... enormt stive i det!

Men derfra har vi kun brugt Rema1000 bleer... er nu nået til str. 4 og de er stadig gode. Er tætte/holder tørre og er dejlig bløde og sidder godt

Og så er de billige 

Anmeld

5. oktober 2013

mmsoelberg

MaleneJensen skriver:

Hej

her hjemme bruger vi ikke remas bleer, det er ikke lige vores kop te. Vi bruger i stedet aldis hvilke vi synes er meget bedre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.