rema 1000 bleer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2012

Frøken J.

MaleneJensen skriver:

Hej

Min kæreste og jeg har snakket om af prøve rema 1000´s bleer så ville lige hører om der er andre herinde som bruger dem der vil anbefale dem eller ikke?

Ja, vi bruger stort set kun dem, pånær hvis det ikke er en dag hvor jeg handler med min mor i bil, for Rema ligger langt væk. Så vi bruger helst dem eller så Aldis, og vi er SÅ glade for dem. De sidder perfekt på Rose og har gjort det siden hun var ret lille, og hun har aldrig uheld i dem. Til gengæld har hun konsekvent uheld i Libero, så jeg holder mig til de billige  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

Kay

vores pige får rød numse af pamber og libero... vi bruger dem fra Aldi og de sidder perfekt ingen rød rumpe og ingen uheld...

dem fra rema har vi også prøvet og de sidder rigtig fint... ingen rød rumpe men hun har tisset igennem dem et par gange... men hun laver også nogle seriøst store tiståre...

Anmeld

15. november 2012

MissTas

MaleneJensen skriver:

Hej

Min kæreste og jeg har snakket om af prøve rema 1000´s bleer så ville lige hører om der er andre herinde som bruger dem der vil anbefale dem eller ikke?

vi har også brugt dem lige siden Annastacia kunne passe dem De er fantastiske..

Hun har aldrig tisset igennem dem og de har aldrig givet hende rød numse

Anmeld

15. november 2012

Valle81

Bruger kun deresbleer, de er så gode og billige

Anmeld

15. november 2012

Lusi

Vi bruger dem til vores børn og synes det er dem der holder bedst. De har aldrig tisset igennem, dog har min søn skidt gennem et par gange, men har været hvis han har haft dårlig mave og virkelig har fyldt bleen..
I libero har de begge tisset igennem, hver gang vi har brugt dem..

Anmeld

15. november 2012

Kvist

MaleneJensen skriver:

Hej

Vi gik fra Libero til Vibelle (Aldi) til Rema1000.. Libero tisser han igennem og Vibelle får han rød rumpe af.. Rema1000 er helt fantastiske..

Anmeld

15. november 2012

2babygirls

Frøken J. skriver:

Ja, vi bruger stort set kun dem, pånær hvis det ikke er en dag hvor jeg handler med min mor i bil, for Rema ligger langt væk. Så vi bruger helst dem eller så Aldis, og vi er SÅ glade for dem. De sidder perfekt på Rose og har gjort det siden hun var ret lille, og hun har aldrig uheld i dem. Til gengæld har hun konsekvent uheld i Libero, så jeg holder mig til de billige  

til vibelle..!

Her dur liberos bukseble eller tapeble heller ikke

Anmeld

15. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nu ska jeg ik ku sige om de er blevet bedre indenfor de sidste par år, men de duede slet ik til thea. Hun tissede konstant igennem!! 

Vi brugte vibel til thea det meste af tiden.

Til alberte bruger vi kun pampers. Vh stine

Anmeld

15. november 2012

MaleneJensen

Tusinde takker for alle jeres svar herinde

Vores datter har brugt libero´s bleer siden hun blev født og vi har kun været tilfres med dem og er det nu også stadig men vi kom bare til af sidde og snakke om vi skulle prøve de andre for hvis de er lige så gode kan man jo lige så godt købe dem og så spare der..

Anmeld

15. november 2012

mor2011_

dem bruger vi og vi kan ikke klage vi brugte libero før men han blev ved at tisse igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.