rema 1000 bleer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2013

frk andreasen

frk andreasen skriver:

kan anbefale dem fra nr 3 af og op sys personligt at newborn bleerne er for stive og tykke men de andre er gode bruger dem selv

brugte trofast aldis vibelles bleer indtil de for nyligt ændrede dem så blev de drlige og in babby lugede af tis allerede første gang hun tissede i den. men bruger dog stadig vibelle buksble til mi mellemste om natten de er stadig gode

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2013

BettyBoo

Vi startede med at bruge Änglemarks bleer, da de var svane- og allergimærket, miljøvenlige osv. Meeen...syntes godt nok at de var lidt dyre, så vi prøvede nogle fra Løvjerg i stedet, men det viste sig at der var lotion i!! Ikke på vilkår at han skulle have dem på så! Så prøvede vi dem fra Rema1000, og vi er yderst tilfredse! Jo han har da skidt og tisset igennem et par gange, men når først han har tynd mave, så er der virkelig dømt fyldt ble!! Og tisser igennem gør han kun når bleen er ved at være for lille, så det er en meget god indikator for det. 

Vi har også prøvet både Libero og Pampers på ham, nogle prøver vi havde fået, men dem var vi slet ikke tilfredse med! Så vi holder fast i dem fra Rema1000 og anbefaler dem også gerne til andre!

Anmeld

25. december 2013

Mettehansen

MaleneJensen skriver:

Hej

Min kæreste og jeg har snakket om af prøve rema 1000´s bleer så ville lige hører om der er andre herinde som bruger dem der vil anbefale dem eller ikke?

Har brugt dem i 12 måneder nu de er virkelig gode.

Anmeld

25. december 2013

Kløver

Vi fik dem anbefalet, men det var ikke en succes, begge mine tissede pludselig igennem, bleerne lugtede meget hurtigt ulækkert og havde sjov kemisk lugt når man åbnede pakken, vi er gået tilbage til aldis bleer og er mega glade for dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.