rema 1000 bleer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2013

LucieDelPesto

Remas bleer er de bedste! Vi bruger godt nok stofbleer om dagen til min datter, men har valgt at bruge engangs / alm. bleer om natten og i tilfælde af ferier osv men Rema 1000's sidder fantastisk på os, og som en anden nævnte er de bedre mod røde numser end f.eks andre billige mærker vi har afprøvet, plus at ja de er svane og astma-allergi mærkede så det er jo nice! generelt er deres baby produkter billige og allergi/miljø venlige så det er totalt et plus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

MIWULA

Rema 1000 er hel klart de bedste her hjemme. Vi køber nogle gange libero men de bliver meget tunge/våde om morgen og det synes jeg ikk remas gør. Også er remas billige og har set de er bedst i test på nettet..

Anmeld

19. april 2013

Vega

vi har brugt rema1000 bleer til vores søn som nu er 3 1/2 år, som stadig bruger deres store til natble, og nu til vores datter på 3 måneder og vi har været rigtig glade for dem. Kan klart anbefales!

Anmeld

19. april 2013

frk andreasen

Hej

Min kæreste og jeg har snakket om af prøve rema 1000´s bleer så ville lige hører om der er andre herinde som bruger dem der vil anbefale dem eller ikke?

kan ik anbefle dem i newborn sys de er så firkantede og stive men fra nr 3 og op virker de fine

jeg er favorit af aldi bleerne

Anmeld

19. april 2013

Isabella_mor

MaleneJensen skriver:

Hej

Min kæreste og jeg har snakket om af prøve rema 1000´s bleer så ville lige hører om der er andre herinde som bruger dem der vil anbefale dem eller ikke?

det er rigtig gode jeg vil gerne anbefale dem... ISÆR til den pris

Anmeld

19. april 2013

Mother-love

MaleneJensen skriver:

Hej

V bruger rema1000 s bleer. Vi brugte liberos og pampers i starten og må ærlig indrømme at remas bleer er meget meget bedre. Og så er de også billigere. Isabella tissede igennem liberos bleer hele tiden. Og hun sked meget tit igennem siderne på bleen også. Men efter vi har fået rema1000 s bleer. Er der sjældent problemer og de holder tæt hele natten (12 timer) så kan klart anbefale dem

Anmeld

19. april 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Hej

Vi bruger dem og er godt tilfredse  Og har haft samme problemer som brugeren ovenover 

Så det kan i sagtens 

Anmeld

19. april 2013

Frk.S

Vi startede med Libero, som vi var ganske tilfredse med.... bortset fra prisen. 

Vi blev derfor enige om at prøve Rema1000 bleer, da jeg havde læst/hørt meget godt om dem. 
Dem har vi brugt lige siden, da de efter vores mening er lige så gode som Libero, bare meget billigere.

Så jeg vil helt klart anbefale dem. 

Den eneste grund til at fortsætte med Libero skulle da være, hvis man ikke ved hvad man ellers skal bruge sine penge til. 

Anmeld

19. april 2013

Mettefpigen

Jeg har altid brugt dem og synes de er de bedste :-D

Anmeld

19. april 2013

Simon Isaksen

vi bruger pt reme1000 . 2'er bleere og de funker perfekt. og er fandtastiske til prisen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.