søger veninder med fortidligt fødte børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.811 visninger
49 svar
0 synes godt om
12. november 2012

Anja B. Nielsen

Jeg har en dejliglig lille dreng lucas som er født 6 uger for tidligt, han er sensitiv og meget lille i betrækning af at han nu er knap 8 mdr. samt han er lidt bagud i hans udvikling. jeg savner nogen at snakke med som os har et fortidligt født barn, sådan at man kan dele erfaringer m.m fæler tit at det er svært for andre at forstå hvordan det er at havde et fortidligt født barn, jeg går i en normal mødre gruppe og der kommer tit kommentare når lucfas er utryg og græder lidt, samt de kommentere tit på at han ikke er lige så stor som de andre bærn og hvorfor kan han ikke kravle endnu...  det gør rigtig ondt når andre ikke kan se de små fremskridt der er samt kan sætte sig ind i hvordan det er at havde et barn som ikke er helt som alle andre.  håber på at der os er andre der ude som har oplevet det+

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

LouiseRH

Jeg er mor til Isabella, der er født 4 uger for tidligt

Hun er lidt bagud i sin udvikling - men ellers mærker man ikke så meget til at hun er for tidlig født.

Kan 100 % godt nikke genkende til det med folk ikke forstår at de er født for tidligt og ikke kan tingene "til tiden" hvis du forstår

Anmeld

12. november 2012

Moar2011

Anja B. Nielsen skriver:

Jeg har en dejliglig lille dreng lucas som er født 6 uger for tidligt, han er sensitiv og meget lille i betrækning af at han nu er knap 8 mdr. samt han er lidt bagud i hans udvikling. jeg savner nogen at snakke med som os har et fortidligt født barn, sådan at man kan dele erfaringer m.m fæler tit at det er svært for andre at forstå hvordan det er at havde et fortidligt født barn, jeg går i en normal mødre gruppe og der kommer tit kommentare når lucfas er utryg og græder lidt, samt de kommentere tit på at han ikke er lige så stor som de andre bærn og hvorfor kan han ikke kravle endnu...  det gør rigtig ondt når andre ikke kan se de små fremskridt der er samt kan sætte sig ind i hvordan det er at havde et barn som ikke er helt som alle andre.  håber på at der os er andre der ude som har oplevet det+

Jeg har en storm på 18mdr som r født 33+3

Anmeld

12. november 2012

Anja B. Nielsen

LouiseRH skriver:

Jeg er mor til Isabella, der er født 4 uger for tidligt

Hun er lidt bagud i sin udvikling - men ellers mærker man ikke så meget til at hun er for tidlig født.

Kan 100 % godt nikke genkende til det med folk ikke forstår at de er født for tidligt og ikke kan tingene "til tiden" hvis du forstår

tilykke med din datter og sikke et flot navn..

Det er ret at det kun er udvikling mæssing kan man mærke  det på hende. Lucas reagere lige så snart han er ude nye stedet eller møder nye menensker eller hvis der er meget larm omkring ham det kan han ikke tage, så bliver han utryg og pulret små græder og er mor syg.  hvilket nogle gange kan være ret svært at takle nogle gange....  det gør jo ondt langt inde i hjertet at se ens barn være utryg og ked af det

Anmeld

12. november 2012

Anja B. Nielsen

Storms-Mor skriver:

Jeg har en storm på 18mdr som r født 33+3

er han påvirket af at være for tidligt født?

Anmeld

12. november 2012

LouiseRH

Anja B. Nielsen skriver:

tilykke med din datter og sikke et flot navn..

Det er ret at det kun er udvikling mæssing kan man mærke  det på hende. Lucas reagere lige så snart han er ude nye stedet eller møder nye menensker eller hvis der er meget larm omkring ham det kan han ikke tage, så bliver han utryg og pulret små græder og er mor syg.  hvilket nogle gange kan være ret svært at takle nogle gange....  det gør jo ondt langt inde i hjertet at se ens barn være utryg og ked af det

Kan godt forstå du synes det er svært og specielt når folk ikke rigtig kan forstå det

Anmeld

12. november 2012

Anja B. Nielsen

LouiseRH skriver:

Kan godt forstå du synes det er svært og specielt når folk ikke rigtig kan forstå det

tak og det gør det ikke lettere at jeg er alene med lucas og derfor står alene med meget af det selvom han ser sin far og vi har et godt samarbejde og snakker godt sammen.

Anmeld

12. november 2012

LouiseRH

Anja B. Nielsen skriver:

tak og det gør det ikke lettere at jeg er alene med lucas og derfor står alene med meget af det selvom han ser sin far og vi har et godt samarbejde og snakker godt sammen.

Men derfor er du jo stadig alene det meste af tiden og selvfølgelig er det hårdt! Ingen tvivl om det

Men kan det ikke blive bedre i takt med at han bliver ældre måske?

Anmeld

12. november 2012

signe.

Anja B. Nielsen skriver:

Jeg er mor til to for tidligt fødte, hasse født i uge 24 og laurits født i uge 34... Du skal være velkommen til at skrive pb og/eller besøge min blog www.signehejlesen.blogspot.com, som blandt andet også handler om det at have to for tidligt fødte børn, udvikling, pasning og så videre

Anmeld

12. november 2012

Moar2011

Anja B. Nielsen skriver:

er han påvirket af at være for tidligt født?

Der r ingen der har sagt at han r - de siger han r inde for nomalen ..
Men han var længe om at kravle gå og sån efter mit hovede..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.