Skruk selvom prinsessen kun er 5mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2012

Francisca

Lahn11 skriver:

Så er det da bare med at hoppe på manden  

hehe  Ja det tror jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

Francisca

Snehund skriver:

Jeg er allerede skruk, selvom jeg er gravid!!!!

Jeg har termin med mit første barn d. 20/4 13 og drømmer allerede om at få en mere. Min kæreste siger nej, da han har to i forvejen - og jeg heller ikke har noget job efter barsel, men jeg håber nu alligevel at han bliver klar til nummer 2 (4)

hihi. så skulle du have haft tvillinger

Ja et lille fodbold hold ville da være så fantastisk!

Gad hvertfaldet godt have en lille flok børn

Anmeld

12. november 2012

Francisca

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg tror os det er meget normalt , jeg var det i hvertfald os selv da min søn var 5 måneder ..
Han er nu 22 måneder og lille søster kom til verden for 12 dage siden . OG ja uden at lyde dum negativ eller som om jeg ikke elsker mine børn , så er det virkelig hårdt må jeg indrømme det er så anderledes end hvad jeg drømte om , jeg er rigtig glad for jeg først har fået en mere nu ..

Nu har jeg så heller ikke haft nogen let graviditet ..

Er det ikke altid hårdere end man regnet med?

Jeg syntes ihvertfaldet at det var hårdt lige i starten indtil man finder sig en rytme som passer barnet og en selv

Men tror gerne det er ekstra hårdt med 2 små børn og hvis din graviditet så heller ikke lige har været helt nem så ja.

Min graviditet var en meget nem og fantastisk oplevelse samme var fødslen, men det jo ikke sikkert at nr2 graviditet også vil være det, også tror jeg os det meget  hårdt.

Anmeld

12. november 2012

Francisca

Kellie skriver:

Hej og ja du er bestemt ikke alene om at kunne få det sådan.

Jeg blev færddiguddannet i januar med en 4 mdr gammel dreng og må indrømme jeg allerede var opsat på en mere, da han var en uge gammel. Har i forvejen også en dreng på snart 10 år.

Så da den yngste var 7 mdr gammel sagde kæresten, hvorfor ikke få en mere og det kunne jeg jo slet ikke stå for, så nu er der 6 uger til termin med vores tredie barn. De små vil kun have 15 mdr imellem sig, så det bliver sikkert hårdt og nej jeg har heller ikke et arbejde i sigte, da jeg jo som sagt blev færdiguddannet under min sidste barsel.

Men nogen gange må følelserne råde og man finder jo ud af det, for det skal man jo. Selvfølgelig skal tingene hænge sammen, men det behøver jo ikke at være helt perfekt det hele.

Håber I finder den rette løsning for Jer og kan virkelig godt forstå dig.

det lyder da helt fantastisk  

Ville ønske jeg også kunne blive gravid nu hehe

det positive er jo at min uddannelse har jeg fået, så det kun job som skal findes når den tid kommer.

Og ja som du siger man finder altid en løsning, og det ville vi helt sikkert også gøre hvis vi kommer så langt.

Anmeld

12. november 2012

Francisca

Krussedulle skriver:

Det er der vist mange der oplever

Jeg blev også skruk, rigtig hurtig efter nr 2! Og nu har vi 3 vidunderlige drenge.. Knap 13 mdr mellem nr 2 og 3

men jeg stopper nok aldrig med at blive skruk hehe

hehe. børn er også så dejlige så ja skruk kan man nok være selv efter mange børn

Er det hårdt når der kun er 13mdr imellem børnene? eller fungere det bare godt?

Anmeld

12. november 2012

Annette A

Francisca skriver:

det lyder da helt fantastisk  

Ville ønske jeg også kunne blive gravid nu hehe

det positive er jo at min uddannelse har jeg fået, så det kun job som skal findes når den tid kommer.

Og ja som du siger man finder altid en løsning, og det ville vi helt sikkert også gøre hvis vi kommer så langt.

Helt rigtigt, det tænkte jeg også. Det er jo langt værre hvis man var stoppet midt i uddannelsen. Det giver en vis ro at vide man er færdig og har afsluttet den del.

Anmeld

12. november 2012

Valle81

Jeg nåede ikke at blive skruk, men var gravid 3 mdr efter jeg fødte vores anton. Vihavde i forvejen asta på 6 og Sebastian på 4 år.

Der blev 12 måneds mellem anton og Arthur og det er hårdt, monster hårdt. Tiden slår ikke til, og de er er bare begge meget små og så havde vi jo to i forvejen som også kræver tid og overskud.

Selvom man tænker at det babyede hurtigt går af dem, så er man stadig meget meget lille når man er 1-2-3 år

Jeg ville aldrig gøre det igen........

Anmeld

12. november 2012

LinLin

Jeg forstår overhovedet ikke hvordan man kan være skruk igen så hurtigt jeg var det først efter 2,5 år med den første og 1,5 år med nummer 2

i har jo en baby - nyd det!!!

Anmeld

12. november 2012

Krussedulle

Francisca skriver:

hehe. børn er også så dejlige så ja skruk kan man nok være selv efter mange børn

Er det hårdt når der kun er 13mdr imellem børnene? eller fungere det bare godt?

Nej! Helt ærlig! Jeg syntes ikke at det er hårdt! Men mine børn har fx også altid sovet om natten!

Det kan godt være lidt hårdt når min mand har 16-timers vagt, en lørdag eller søndag.. Men ellers er det bare herligt

Der er masser af tid med den mellemste, når den yngste sover om formiddagen.. Og masser af tid til den ældste når begge de små sover til eftermiddag..

Jeg syntes at det var hårdere at være gravid, og have en baby...
end at have en tumling og en baby!

Anmeld

12. november 2012

jydeinden

DAs mor skriver:

Jeg forstår overhovedet ikke hvordan man kan være skruk igen så hurtigt jeg var det først efter 2,5 år med den første og 1,5 år med nummer 2

i har jo en baby - nyd det!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.