Skruk selvom prinsessen kun er 5mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.176 visninger
37 svar
0 synes godt om
12. november 2012

Francisca

Ved ikke om det er normalt eller om det bare er mig?

Men jeg er så SKRUK!

Min datter er kun 5mdr bliver 6mdr d.30 November.

Jeg tænker hele tiden på hvor skønt det ville være at få en lille en mere, men det jo meget tidligt når prinsessen ikke er ældre?

Om det ville være klogt nu er det nok ikke, da manden lige er startet som selvstændig murer og jeg ikke har noget job at vende tilbage til efter barsel da jeg gik højgravid til svendeprøve. Vi bor i en 3værelses på 84kvm men leder efter noget større.

Åhhh alle de tanker. Jeg ville bare så gerne have en lille blop til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

Eliza

Du er ikke alene 

Anmeld

12. november 2012

Francisca

Eliza skriver:

Du er ikke alene 

Det helt rart at hører

det bare helt tosset at man så gerne vil have en lille en selvom man faktisk har en lille baby stadig

Anmeld

12. november 2012

baby012

Du er ikke alene 

Hilsen en som var gravid 3 måneder efter fødsel af datter  

Anmeld

12. november 2012

Frøken J.

Francisca skriver:

Det helt rart at hører

det bare helt tosset at man så gerne vil have en lille en selvom man faktisk har en lille baby stadig

Jeg tror det er helt normalt som de bliver større og mister det baby'ede. Man skal bare lige tage et realitetscheck og spørge, om man reelt set er klar til en lille en mere og nærmest pseudotvillinger. Det bliver pisse hårdt og omstændighederne skal være i orden! Vi blev enige om, efter realtitetscheck at vi gerne ville, så vi gik i gang da mindsten var 10 mdr, og hun er 1½ når lillebror kommer til verden

Anmeld

12. november 2012

Troldemommi

DU ER OVERHOVEDET IKKE ALENE

Da Johanne var 5 måneder var jeg helt klar til at få en mere, men det var min mand ikke, men det er han nu

Monica

Anmeld

12. november 2012

Francisca

Lahn11 skriver:

Du er ikke alene 

Hilsen en som var gravid 3 måneder efter fødsel af datter  

Hihi. Så jeg ikke helt alene

Vil bare så gerne være gravid.

Anmeld

12. november 2012

Francisca

Frøken J. skriver:

Jeg tror det er helt normalt som de bliver større og mister det baby'ede. Man skal bare lige tage et realitetscheck og spørge, om man reelt set er klar til en lille en mere og nærmest pseudotvillinger. Det bliver pisse hårdt og omstændighederne skal være i orden! Vi blev enige om, efter realtitetscheck at vi gerne ville, så vi gik i gang da mindsten var 10 mdr, og hun er 1½ når lillebror kommer til verden

Uden tvivl det vil være mega hårdt med 2 små hvor aldersforskellen ikke er større, det tænker jeg også meget over.

Men jeg har et meget nemt barn, heldigvis   Og selvom 2 børn ikk er ens og jeg ville kunne få en direkte modsætning af min datter så jeg sikker på at det hele nok skal gå.

Men ja der mange tanker som man skal gøre sig inden man kaster sig ud i projekt baby nr 2

Anmeld

12. november 2012

Francisca

Monica P skriver:

DU ER OVERHOVEDET IKKE ALENE

Da Johanne var 5 måneder var jeg helt klar til at få en mere, men det var min mand ikke, men det er han nu

Monica

hehe det måske sådan en kvindeting

Hvor gammel er jeres datter så nu?

Anmeld

12. november 2012

Troldemommi

Francisca skriver:

hehe det måske sådan en kvindeting

Hvor gammel er jeres datter så nu?

hun er godt 13 måneder  vi håber der kommer til at være omkring to års forskel på dem

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.