Skruk selvom prinsessen kun er 5mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2012

baby012

Francisca skriver:

Hihi. Så jeg ikke helt alene

Vil bare så gerne være gravid.

Må da indrømme at det er hårdt til tider med en baby på fire måneder , og samtidig træthed og kvalme .. 

Men det rigtig hyggeligt , og fortryder det ikke og er rigtig glad for at kunne give min datter en bror som er tæt på hende og så de får meget glæde af hinanden  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

Francisca

Monica P skriver:

hun er godt 13 måneder  vi håber der kommer til at være omkring to års forskel på dem

Monica

Ja det også en god aldersforskel

Bliver nok også nød til at vente til prinsessen er lidt ældre skulle gerne lige nå evt at arbejde lidt også.

Anmeld

12. november 2012

Francisca

Lahn11 skriver:

Må da indrømme at det er hårdt til tider med en baby på fire måneder , og samtidig træthed og kvalme .. 

Men det rigtig hyggeligt , og fortryder det ikke og er rigtig glad for at kunne give min datter en bror som er tæt på hende og så de får meget glæde af hinanden  

Også det som er min tanke at de netop for så meget glæde af hinanden.

Jeg ville ønske jeg kunne få en lille en til nu, men må desværre nok se det i øjnene at jeg må vente og være lidt tålmodig. men selvf, hvis det sker så sker det og så er barnet mere end velkommen

Anmeld

12. november 2012

baby012

Francisca skriver:

Også det som er min tanke at de netop for så meget glæde af hinanden.

Jeg ville ønske jeg kunne få en lille en til nu, men må desværre nok se det i øjnene at jeg må vente og være lidt tålmodig. men selvf, hvis det sker så sker det og så er barnet mere end velkommen

Hehe, det var også det vi sagde, og så var det jo herligt at "storken" lige landede på vores dør  

men omstændighederne skal selvf. Være til det hvis det skal kunne lade sig gøre med to børn så tæt på hinanden  

Anmeld

12. november 2012

mortilnoahogmelina

Jeg tror os det er meget normalt , jeg var det i hvertfald os selv da min søn var 5 måneder ..
Han er nu 22 måneder og lille søster kom til verden for 12 dage siden . OG ja uden at lyde dum negativ eller som om jeg ikke elsker mine børn , så er det virkelig hårdt må jeg indrømme det er så anderledes end hvad jeg drømte om , jeg er rigtig glad for jeg først har fået en mere nu ..

Nu har jeg så heller ikke haft nogen let graviditet ..

Anmeld

12. november 2012

Francisca

Lahn11 skriver:

Hehe, det var også det vi sagde, og så var det jo herligt at "storken" lige landede på vores dør  

men omstændighederne skal selvf. Være til det hvis det skal kunne lade sig gøre med to børn så tæt på hinanden  

hehe ja det var heldigt

Ja det skal de selvfølgelig. Men det ville ikke være noget problem her.

Anmeld

12. november 2012

baby012

Francisca skriver:

hehe ja det var heldigt

Ja det skal de selvfølgelig. Men det ville ikke være noget problem her.

Så er det da bare med at hoppe på manden  

Anmeld

12. november 2012

Snehund

Jeg er allerede skruk, selvom jeg er gravid!!!!

Jeg har termin med mit første barn d. 20/4 13 og drømmer allerede om at få en mere. Min kæreste siger nej, da han har to i forvejen - og jeg heller ikke har noget job efter barsel, men jeg håber nu alligevel at han bliver klar til nummer 2 (4)

Anmeld

12. november 2012

Annette A

Hej og ja du er bestemt ikke alene om at kunne få det sådan.

Jeg blev færddiguddannet i januar med en 4 mdr gammel dreng og må indrømme jeg allerede var opsat på en mere, da han var en uge gammel. Har i forvejen også en dreng på snart 10 år.

Så da den yngste var 7 mdr gammel sagde kæresten, hvorfor ikke få en mere og det kunne jeg jo slet ikke stå for, så nu er der 6 uger til termin med vores tredie barn. De små vil kun have 15 mdr imellem sig, så det bliver sikkert hårdt og nej jeg har heller ikke et arbejde i sigte, da jeg jo som sagt blev færdiguddannet under min sidste barsel.

Men nogen gange må følelserne råde og man finder jo ud af det, for det skal man jo. Selvfølgelig skal tingene hænge sammen, men det behøver jo ikke at være helt perfekt det hele.

Håber I finder den rette løsning for Jer og kan virkelig godt forstå dig.

Anmeld

12. november 2012

Krussedulle

Francisca skriver:

Ved ikke om det er normalt eller om det bare er mig?

Men jeg er så SKRUK!

Min datter er kun 5mdr bliver 6mdr d.30 November.

Jeg tænker hele tiden på hvor skønt det ville være at få en lille en mere, men det jo meget tidligt når prinsessen ikke er ældre?

Om det ville være klogt nu er det nok ikke, da manden lige er startet som selvstændig murer og jeg ikke har noget job at vende tilbage til efter barsel da jeg gik højgravid til svendeprøve. Vi bor i en 3værelses på 84kvm men leder efter noget større.

Åhhh alle de tanker. Jeg ville bare så gerne have en lille blop til

Det er der vist mange der oplever

Jeg blev også skruk, rigtig hurtig efter nr 2! Og nu har vi 3 vidunderlige drenge.. Knap 13 mdr mellem nr 2 og 3

men jeg stopper nok aldrig med at blive skruk hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.