Miss BananaHammock skriver:
Var ved JM idag hvor jeg er 34+4 og JM kunne ikke helt finde ud af hvordan han ligger - men hun mente at han lå med hovedet oppe. Har fået en tid igen om 14 dage og har han ikke vendt sig skal jeg til scanning og evt. vendingsforsøg.
Jeg har hørt at det skulle være en slem omgang sådan et vendingsforsøg - er der nogle af jer der kan dele jeres historie?
Sad og så Louises fødsler på TLC igår aftes - og efter at ha' set hendes kejsersnit så synes jeg lige pludselig en ganske normal fødsel virker ganske tiltrækkende.
Men jeg vil selvfølgelig hellere have kejsersnit end at skulle føde ham omvendt hvis det er det det ender ud med..! 
Det er da sjovt som vi skal følges ad 
Jeg var ved JDM i sidste uge og fik det samme at vide, hun kunne mærke at baby stod fast i bækkenet men hun var meget i tvivl om det var med hovedet eller med numsen, så jeg skal også til Jdm om 14 dage og snakke scaning og vendings forsøg....
Det bliver spænende og se hvad der kommer til at ske, jeg kan lige se for mig at vi i værste tilfælde begge skal have ks, og så på samme dag ?
Men held og lykke, jeg håber du lige kommer med en update når du har været til Jdm, så skal jeg nok gøre det samme
Anmeld