Miss BananaHammock skriver:
Var ved JM idag hvor jeg er 34+4 og JM kunne ikke helt finde ud af hvordan han ligger - men hun mente at han lå med hovedet oppe. Har fået en tid igen om 14 dage og har han ikke vendt sig skal jeg til scanning og evt. vendingsforsøg.
Jeg har hørt at det skulle være en slem omgang sådan et vendingsforsøg - er der nogle af jer der kan dele jeres historie?
Sad og så Louises fødsler på TLC igår aftes - og efter at ha' set hendes kejsersnit så synes jeg lige pludselig en ganske normal fødsel virker ganske tiltrækkende.
Men jeg vil selvfølgelig hellere have kejsersnit end at skulle føde ham omvendt hvis det er det det ender ud med..! 
Jeg fik lavet vendings forsøg med frederic...
Hvis du føler det er for hårdt og det gør for ondt, beder du dem blot om at stoppe. Også være de stopper pga at han bliver stresset af det - men man ved aldrig før man ligger på briksen...
Syntes ikke det gjorde specielt ondt, det niver i ens skind og det giver gnide varme.
Men ellers ikke noget der var slemt, igen kommer det an på hvordan man er som person og hvor en's smerte tærskel er...
Han lå i tværleje og havde stort set lagt sådan hele vejen igennem, så heller ikke megen aktivitet ud over mine ømme riben og det at jeg ikke kunne side ret op, men nød til at læne mig til siden.
Han ville ikke vendes, da han lå alt for godt begravet - så de kunne end ikke få fat om hans hoved og når hun endelig fik hånd om hans lille mølle, smuttede han tilbage...
Anmeld