Miss BananaHammock skriver:
Jeg er lige præcis også lidt bange for hvad der sker med junior i sådan et vendingsforsøg. Fandt et sted på nettet hvor de skrev at det kan være hårdt for barnet og i yderste tilfælde ende i akut kejsersnit fordi hjertelyden falder. Vil jo bare ha' han har det så godt som muligt og ikke bliver udsat for unødigt stress.
Var dit KS så planlagt en del før terminsdatoen eller var vendingsforsøget lagt så tæt på termin som muligt? Jeg skal nemlig måske scannes allerede samme da som min næste JM aftale hvis der er plads - men der blev ikke nævnt hvornår de så ville prøve at vende ham hvis det var.
Det var lidt tilfældigt. Jeg var til jordemor torsdag - hun sagde, at babyen lå med hovedet ned, godt fast og at jeg kunne føde når som helst (det var 20 dage før termin)
Var så til scanning næste dag (gik til scanning hver 14. dag pga babyens vægt var lav)
Det var overlægen som scannede mig - han siger så, at babyen sidder fast med numsen nede i bæknet, og på formen af hovedet, kunne han se at babyen havde gjort det for længe 
Fik så tid til vendingsforsøg tirsdag, ugen efter.. Der prøvede de en gang (de ville kun en gang, så de ikke stessede babyen)
Skulle så til møde dagen efter, kejsersnit-møde med 2 andre par (vi skulle alle samme dag - jeg blev nr. 3 i køen)
Da mødet var færdig, fik vi hver en seddel med dato (25.10.10) - mandag ugen efter og så var det bare sådan..
Anmeld