Har så ondt i maven i højre side, andre der har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2012

SussieThyssen

tarkoflen skriver:

Tusind tak for dit svar.

Jeg ringede til vagtlægen, som gerne ville se mig! Heldigvis mente han ikke der var noget galt, men hvis det bliver værre eller jeg begynder at bløde, skal jeg selvfølgelig kontakte dem igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2012

tarkoflen

SussieThyssen skriver:

Nu er det i hvert fald tjekket og så kan jeg forhåbentlig få en god nat og så er det bedre i morgen.

Tak for dine svar!

Anmeld

10. november 2012

SussieThyssen

tarkoflen skriver:

Nu er det i hvert fald tjekket og så kan jeg forhåbentlig få en god nat og så er det bedre i morgen.

Tak for dine svar!

jeg krydser fingre for at det er gået over til i morgen...sov godt

Anmeld

10. november 2012

tarkoflen

SussieThyssen skriver:

jeg krydser fingre for at det er gået over til i morgen...sov godt

Tak og i lige måde

Anmeld

10. november 2012

SussieThyssen

tarkoflen skriver:

Tak og i lige måde

Tak tak

Anmeld

11. november 2012

simone_jacobsen

tarkoflen skriver:

Hej kloge piger

Jeg er 15+5 i dag og jeg har bare mega ondt i højre side af maven, der hvor jeg tænker, at æggestokken sidder...

Er der andre der har prøvet det, og kan berolige mig lidt med, at det er helt normalt?

På forhånd tak fra en lidt bekymret tarkofel

Jeg havde, omkring uge 18, voldsomme smerter i højre side. Smerterne sad mellem navlen og hoften - min JM sagde, at det med stor sandsynlighed var tarmene.

Anmeld

11. november 2012

tarkoflen

simone_jacobsen skriver:

Jeg havde, omkring uge 18, voldsomme smerter i højre side. Smerterne sad mellem navlen og hoften - min JM sagde, at det med stor sandsynlighed var tarmene.

Tusind tak, det er også ca. der mine starter og så stråler det opad...

Lægen sagde også i går, at det måtte være tarmene der drillede, så det håber jeg, og så håber jeg snart det går helt væk! Hvor lang tid tog det før dine smerter aftog og kom det også sådan i ryk eller hvad skal man sige? Det er værst når jeg flytter på mig...

Anmeld

11. november 2012

simone_jacobsen

tarkoflen skriver:

Tusind tak, det er også ca. der mine starter og så stråler det opad...

Lægen sagde også i går, at det måtte være tarmene der drillede, så det håber jeg, og så håber jeg snart det går helt væk! Hvor lang tid tog det før dine smerter aftog og kom det også sådan i ryk eller hvad skal man sige? Det er værst når jeg flytter på mig...

Ja mine kom i ryk. Smerten var voldsom og det føltes som om min mave blev revet i 2 delen Det varede i 24-48 timer og forsvandt lige så pludseligt som de kom...

Anmeld

11. november 2012

tarkoflen

simone_jacobsen skriver:

Ja mine kom i ryk. Smerten var voldsom og det føltes som om min mave blev revet i 2 delen Det varede i 24-48 timer og forsvandt lige så pludseligt som de kom...

Det er lige præcis den følelse jeg har! Jeg sidder og tuder, og synes ellers min smerteterskel er ok høj, eftersom jeg er vant til at have smerter fra endometriose... Men det er måske også fordi man bliver nervøs over, om det kan skade baby!

Tusind tak for dit svar, så har jeg lige nogle timer at løbe på, men hvis bare det går væk og ikke skader barnet, så er det bare sådan det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.