Har så ondt i maven i højre side, andre der har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2012

Humanincubator

Det kan jo være fx blindtarmsbetændelse, men så ville du være rimelig dårlig. Men omvendt.. Så skal man ikke spøge med det. Nogle gange har smerterne ikke noget at gøre med graviditeten.

Jeg tror, at jeg lige ville vende det med en vagtlæge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2012

DKTiha

Humanincubator skriver:

Det kan jo være fx blindtarmsbetændelse, men så ville du være rimelig dårlig. Men omvendt.. Så skal man ikke spøge med det. Nogle gange har smerterne ikke noget at gøre med graviditeten.

Må hoppe med på her ; jeg tænkte os blindtarmsbetændelse da jeg læste tråd starters indlæg.

Så TS; sys du skal ringe til lægevagten og komme ind til et tjek . Håber ikke det er noget slemt

Anmeld

10. november 2012

tarkoflen

Taco78 skriver:

Okay Så er det nok ikke helt det samme Men jeg håber, du finder ud af, hvad det er og får ro i sindet

Tak skal du have

Jeg ringede til vagtlægen, som gerne ville se mig! Heldigvis mente han ikke der var noget galt, men hvis det bliver værre eller jeg begynder at bløde, skal jeg selvfølgelig kontakte dem igen...

Anmeld

10. november 2012

tarkoflen

SussieThyssen skriver:

Hmm..kunne lyde som en blærebetændelse...det kan give de mærkeligste symptomer, som overhovedet ikke ligner blærebetændelse, når man IKKE er gravid.

Prøv lige at ringe til vagtlægen og hør om du kan komme ind og få stixet din urin.

Kærligst
Sussie

Tusind tak for dit svar.

Jeg ringede til vagtlægen, som gerne ville se mig! Heldigvis mente han ikke der var noget galt, men hvis det bliver værre eller jeg begynder at bløde, skal jeg selvfølgelig kontakte dem igen...

Anmeld

10. november 2012

tarkoflen

Månsson skriver:

Kan jeg godt forstå.. Nu læste jeg lige lidt længere tror simpelthen du har blærebetændelse, det behøver nemlig ikke gøre ondt når man tisse men lyder meget som du beskriver længere nede

Jeg var ikke særlig tryg ved smerterne, så jeg lyttede til jer allesammen og ringede til vagtlægen. De ville gerne se mig. Heldigvis var der ikke noget galt, men jeg fik besked på at holde øje med, om jeg fik det værre! Urinen var der ikke noget med, så blærebetændelse er det ikke men rart lige at blive sikker på, at der ikke var noget galt!

Tak for hjælpen

Anmeld

10. november 2012

tarkoflen

UnderCover35 skriver:

Jeg har haft smerter i maven for et par uger siden og jeg ringede altså til vagtlægen som gerne ville se mig - hun mærkede på maven for at se hvor smertene sad og om den var blød som den skal være

Og så stiksede hun min urin for at se om jeg evt. havde en urinvejsinfektion - det havde jeg ikke og i og med at jeg en uge inden havde fået lavet en moderkagebiopsi så blev jeg af svangreambulatioriet næste dag tjekket for om der kunne være en lille blødning hvilket der heldigvis ikke var.

Jeg synes du skal kontakte vagtlægen, du kan højst få nej til at blive set på og forhåbentligt kan de berolige dig med at det er helt normalt 

Tusind tak for dit svar! Man bliver bare så skide urolig!

Heldigvis tjekkede den rare læge mig, og der var ikke noget galt, men jeg skulle selvfølgelig holde øje med, om noget blev værre...

Tak for dit svar

Anmeld

10. november 2012

tarkoflen

Humanincubator skriver:

Tusind tak for dit svar.

Jeg blev også enig med kæresten om, at jeg hellere måtte ringe til vagtlægen, så det gjorde jeg, og blev tjekket. Han mente ikke umiddelbart der var noget, men jeg skulle selvfølgelig holde øje med, om det bliver værre eller jeg får høj feber...

Anmeld

10. november 2012

tarkoflen

DKTiha skriver:

Må hoppe med på her ; jeg tænkte os blindtarmsbetændelse da jeg læste tråd starters indlæg.

Så TS; sys du skal ringe til lægevagten og komme ind til et tjek . Håber ikke det er noget slemt

Tusind tak for dit svar

Heldigvis mente vagtlægen ikke umiddelbart der var noget galt, men bad mig holde øje med, at der ikke var noget der blev værre...

Anmeld

10. november 2012

UnderCover37

tarkoflen skriver:

Tusind tak for dit svar! Man bliver bare så skide urolig!

Heldigvis tjekkede den rare læge mig, og der var ikke noget galt, men jeg skulle selvfølgelig holde øje med, om noget blev værre...

Tak for dit svar

Er meget glad for at der umiddelbart ikke er noget! 

Og ja man bliver så skide urolig... det er slet ikke sjovt at være SÅ obs på sin krop som man er som gravid!

Anmeld

10. november 2012

tarkoflen

UnderCover35 skriver:

Er meget glad for at der umiddelbart ikke er noget! 

Og ja man bliver så skide urolig... det er slet ikke sjovt at være SÅ obs på sin krop som man er som gravid!

Ja det var dejligt

Det er til tider slet ikke sjovt at tænke så meget over hver en lille ting!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.