Har så ondt i maven i højre side, andre der har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2012

nielsen80

Hej søde,
Synes faktisk at kunne huske, jeg fik lidt ondt der en gang imellem. Tror ikke du skal være bekymret, hele kroppen giver sig jo gevaldigt under sådan en graviditet. Men spørg da lige lægen på mandag, hvis det ikke er blevet bedre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
tarkoflen skriver:

Hej kloge piger

Jeg er 15+5 i dag og jeg har bare mega ondt i højre side af maven, der hvor jeg tænker, at æggestokken sidder...

Er der andre der har prøvet det, og kan berolige mig lidt med, at det er helt normalt?

På forhånd tak fra en lidt bekymret tarkofel

Er det i lysken?? Der har jeg i hvertfald ret ondt - også i højre side! Og det er ikke ligamentssmerter.. Jeg er 27+0 i dag med mit 3. barn og har ikke oplevet det de andre gange - eller også kan jeg bare ikke huske det

Jeg har også ondt nede ved skambenet (må det være) i venstre side, men kun når jeg har lavet for meget, så jeg prøver at passe på - selvom det ikke er nemt Jeg har dog kun 5 uger til jeg går fra på barsel Det bliver dejligt!!

/ Taco78 

Anmeld

10. november 2012

tarkoflen

Taco78 skriver:

Er det i lysken?? Der har jeg i hvertfald ret ondt - også i højre side! Og det er ikke ligamentssmerter.. Jeg er 27+0 i dag med mit 3. barn og har ikke oplevet det de andre gange - eller også kan jeg bare ikke huske det

Jeg har også ondt nede ved skambenet (må det være) i venstre side, men kun når jeg har lavet for meget, så jeg prøver at passe på - selvom det ikke er nemt Jeg har dog kun 5 uger til jeg går fra på barsel Det bliver dejligt!!

Tak for dit svar.

Det er op i siden ligesom et sidestik der sidder lidt længere inde på maven... Sådan lidt krampe agtigt... Det er værst, når jeg skal tisse og når jeg bevæger mig! Temmelig belastende!

Anmeld

10. november 2012

tarkoflen

nielsen80 skriver:

Hej søde,
Synes faktisk at kunne huske, jeg fik lidt ondt der en gang imellem. Tror ikke du skal være bekymret, hele kroppen giver sig jo gevaldigt under sådan en graviditet. Men spørg da lige lægen på mandag, hvis det ikke er blevet bedre.

Hej søde

Tusind tak håber godt nok snart det går over, og jeg ringer helt sikkert til min læge mandag, hvis det ikke bliver bedre!

Det er sådan sidestik agtigt i højre side!

Ja der er jo meget der skal give sig, så håber også bare det er derfor

Anmeld

10. november 2012

tarkoflen

Månsson skriver:

Jeg er mega pyller når jeg er gravid så hvis jeg har ondt og ik ved hvorfor, så ringer jeg og de får ik lov til at slippe for mig før de har set på mig

Hvis det ikke bliver bedre, så er der ingen tvivl om, at jeg ringer! Gad bare så godt snakke med min egen læge, ham er jeg rigtig tryg ved

Anmeld

10. november 2012

LR85

tarkoflen skriver:

Hej kloge piger

Jeg er 15+5 i dag og jeg har bare mega ondt i højre side af maven, der hvor jeg tænker, at æggestokken sidder...

Er der andre der har prøvet det, og kan berolige mig lidt med, at det er helt normalt?

ligamentssmerter.

din livmoder som udvider sig.

Kommer i perioder under hele graviditeten.

Kan føles som sidestik.

Anmeld

10. november 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
tarkoflen skriver:

Tak for dit svar.

Det er op i siden ligesom et sidestik der sidder lidt længere inde på maven... Sådan lidt krampe agtigt... Det er værst, når jeg skal tisse og når jeg bevæger mig! Temmelig belastende!

Okay Så er det nok ikke helt det samme Men jeg håber, du finder ud af, hvad det er og får ro i sindet

/ Taco78 

Anmeld

10. november 2012

SussieThyssen

tarkoflen skriver:

Tak for dit svar.

Hmm..kunne lyde som en blærebetændelse...det kan give de mærkeligste symptomer, som overhovedet ikke ligner blærebetændelse, når man IKKE er gravid.

Prøv lige at ringe til vagtlægen og hør om du kan komme ind og få stixet din urin.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. november 2012

L&V

tarkoflen skriver:

Hvis det ikke bliver bedre, så er der ingen tvivl om, at jeg ringer! Gad bare så godt snakke med min egen læge, ham er jeg rigtig tryg ved

Kan jeg godt forstå.. Nu læste jeg lige lidt længere tror simpelthen du har blærebetændelse, det behøver nemlig ikke gøre ondt når man tisse men lyder meget som du beskriver længere nede

Anmeld

10. november 2012

UnderCover37

tarkoflen skriver:

Hej kloge piger

Jeg har haft smerter i maven for et par uger siden og jeg ringede altså til vagtlægen som gerne ville se mig - hun mærkede på maven for at se hvor smertene sad og om den var blød som den skal være

Og så stiksede hun min urin for at se om jeg evt. havde en urinvejsinfektion - det havde jeg ikke og i og med at jeg en uge inden havde fået lavet en moderkagebiopsi så blev jeg af svangreambulatioriet næste dag tjekket for om der kunne være en lille blødning hvilket der heldigvis ikke var.

Jeg synes du skal kontakte vagtlægen, du kan højst få nej til at blive set på og forhåbentligt kan de berolige dig med at det er helt normalt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.