Har så ondt i maven i højre side, andre der har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25.530 visninger
38 svar
0 synes godt om
10. november 2012

tarkoflen

Hej kloge piger

Jeg er 15+5 i dag og jeg har bare mega ondt i højre side af maven, der hvor jeg tænker, at æggestokken sidder...

Er der andre der har prøvet det, og kan berolige mig lidt med, at det er helt normalt?

På forhånd tak fra en lidt bekymret tarkofel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2012

L&V

tarkoflen skriver:

Hej kloge piger

Jeg er 15+5 i dag og jeg har bare mega ondt i højre side af maven, der hvor jeg tænker, at æggestokken sidder...

Er der andre der har prøvet det, og kan berolige mig lidt med, at det er helt normalt?

På forhånd tak fra en lidt bekymret tarkofel

Tænker om det ik kan lære ligamenter??

Anmeld

10. november 2012

tarkoflen

Månsson skriver:

Tænker om det ik kan lære ligamenter??

Det har jeg også, men det her føles bare anderledes, sådan at det ligesom er inde i maven... Hmm lidt svært at forklare...

Anmeld

10. november 2012

L&V

tarkoflen skriver:

Det har jeg også, men det her føles bare anderledes, sådan at det ligesom er inde i maven... Hmm lidt svært at forklare...

Bum bum man glemmer skisme hurtigt hvordan det er at være gravid.. Måske der er nogle gravide damer der har en forklaring

Anmeld

10. november 2012

tarkoflen

Månsson skriver:

Bum bum man glemmer skisme hurtigt hvordan det er at være gravid.. Måske der er nogle gravide damer der har en forklaring

Tusind tak for dit forsøg

Jeg håber at der er en af de andre søde piger, der har et forslag til hvad det kan være...

Anmeld

10. november 2012

L&V

tarkoflen skriver:

Tusind tak for dit forsøg

Jeg håber at der er en af de andre søde piger, der har et forslag til hvad det kan være...

Det var i hvert fald så lidt.. Ja det håber jeg os, der er ik noget værre end at bekymre sig

Anmeld

10. november 2012

tarkoflen

Månsson skriver:

Det var i hvert fald så lidt.. Ja det håber jeg os, der er ik noget værre end at bekymre sig

Nej det er der bare ikke, bliver vanvittig af at gå og tænke på om noget kan være galt! Også bare så træls at det så lige kommer i weekenden, så jeg ikke kan tage fat i min fantastiske læge

Anmeld

10. november 2012

L&V

tarkoflen skriver:

Nej det er der bare ikke, bliver vanvittig af at gå og tænke på om noget kan være galt! Også bare så træls at det så lige kommer i weekenden, så jeg ikke kan tage fat i min fantastiske læge

Jamen er det ik bare typisk.. Hvis det bliver helt slemt må du jo prøve vagtlægen

Anmeld

10. november 2012

tarkoflen

Månsson skriver:

Jamen er det ik bare typisk.. Hvis det bliver helt slemt må du jo prøve vagtlægen

Det har jeg også overvejet er bare så svært hvornår man har ondt nok eller hvad skal man sige, for at ringe til vagtlægen... Jeg bløder jo heldigvis ikke

Anmeld

10. november 2012

L&V

tarkoflen skriver:

Det har jeg også overvejet er bare så svært hvornår man har ondt nok eller hvad skal man sige, for at ringe til vagtlægen... Jeg bløder jo heldigvis ikke

Jeg er mega pyller når jeg er gravid så hvis jeg har ondt og ik ved hvorfor, så ringer jeg og de får ik lov til at slippe for mig før de har set på mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.