Kursuser via jordemoderen? Tager i jeres mænd med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2012

Miin'Baby'Mus

Team Putte skriver:

Der må være en bedre måde at lave sådan noget på.. Dem der har opfundet det der er klart mænd der ik selv skal igennem det!

Ja det må det være 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

Camilla30

De almindelige jordemoderbesøg har min kæreste ikke deltaget i, det har ingen af os fundet nødvendigt. Han deltager dog i de forskellige fødselsforberedelser, hvor der gives informationer om amning og fødsel, han er også med, når vi skal have en rundvisning på fødegangen. Jeg har fået fortalt af veninder, der har født, at det er en rigtig god ide at manden deltager ved ammeforberedelse og fødselsforberedelse og de gange vi har været afsted indtil videre har også været gode og informative for os begge to - OG der var altså mange mænd, så tror det er meget normalt at de deltager, hvis de har tid og lyst, så synes bare du skal nyde at din kæreste har lyst til at deltage og tage ham med til så meget som muligt

Hilsner fra Camilla 33+6.

Anmeld

8. november 2012

Miin'Baby'Mus

Camilla30 skriver:

De almindelige jordemoderbesøg har min kæreste ikke deltaget i, det har ingen af os fundet nødvendigt. Han deltager dog i de forskellige fødselsforberedelser, hvor der gives informationer om amning og fødsel, han er også med, når vi skal have en rundvisning på fødegangen. Jeg har fået fortalt af veninder, der har født, at det er en rigtig god ide at manden deltager ved ammeforberedelse og fødselsforberedelse og de gange vi har været afsted indtil videre har også været gode og informative for os begge to - OG der var altså mange mænd, så tror det er meget normalt at de deltager, hvis de har tid og lyst, så synes bare du skal nyde at din kæreste har lyst til at deltage og tage ham med til så meget som muligt

Hilsner fra Camilla 33+6.

Årh det lyder dejligt  

Tænkte nemlig lige på om der overhovedet dukker mange mænd op til sådan noget, ville også være synd hvis han sad som den eneste hehe 

Tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.