Kursuser via jordemoderen? Tager i jeres mænd med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2012

Miin'Baby'Mus

Masig skriver:

HVis manden gerne vil med, synes jeg også bare de skal tage med... Det kan vel ikke skade tænker jeg.. Min kæreste synes de der gange med forberedelse var voldsomt kedelige, men han tog med alle fem gange alligevel

Wow, flot af din mand hehe  Tænker også at min vil kede sig, men der må da være noget han syntes er godt  at lære inden at han bliver far 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

Team Putte

LilleNyPåVej skriver:

Hej hej 

Jeg har tilmeldt mig de der forberedelseskurser osv vis min jordemoder så jeg får lidt mere info og indblik i fødsel, amning osv  

Men nu kom jeg lige til og tænke på om man tager manden med eller hvad man gør? Han vil gerne med, så plus til ham, men tænkte lidt på hvis nu at der ikke var taget højde for at manden skulle med hm? Tog i jeres mand med? 

Manden her har været med til det hele.. Lægebesøg, jm-besøg og fødselsforberedelse hos jm.. Om amning og selve fødslen var han glad for at have været med så han vidste hvor krævende amningen er i starten, så han kunne hjælpe og støtte så godt som muligt

Anmeld

8. november 2012

Masig

LilleNyPåVej skriver:

Wow, flot af din mand hehe  Tænker også at min vil kede sig, men der må da være noget han syntes er godt  at lære inden at han bliver far 

Ja han tog ikke altid med til JM og lægen, men han var med til alle forberedelsesgangene, alle scanninger og de fleste JM besøg så han har været så engageret som han nu kunne...

Ja der var da nogle ting som fik min kæreste til at tænke lidt, sådan noget med hvor hårdt det egentlig er at amme fx så de skal hjælpe lidt til med andre ting og ja sådan noget som mændene måske ikke lige tænker over...

Anmeld

8. november 2012

Miin'Baby'Mus

Team Putte skriver:

Manden her har været med til det hele.. Lægebesøg, jm-besøg og fødselsforberedelse hos jm.. Om amning og selve fødslen var han glad for at have været med så han vidste hvor krævende amningen er i starten, så han kunne hjælpe og støtte så godt som muligt

Ja det er også det jeg tænker   Få noget indblik og måske en bedre forståelse...

Anmeld

8. november 2012

Miin'Baby'Mus

Masig skriver:

Ja han tog ikke altid med til JM og lægen, men han var med til alle forberedelsesgangene, alle scanninger og de fleste JM besøg så han har været så engageret som han nu kunne...

Ja der var da nogle ting som fik min kæreste til at tænke lidt, sådan noget med hvor hårdt det egentlig er at amme fx så de skal hjælpe lidt til med andre ting og ja sådan noget som mændene måske ikke lige tænker over...

Her vil han også gerne med til lægebesøg - så jeg syntes egentligt han engagerer sig utrolig meget (noget jeg ikke lige havde regnet med hehe), så det ville jo nok også være rart hvis han kunne komme med til de her kurser  Om det så er spændende eller ej for ham - det er kun 3 kurser hehe 

Anmeld

8. november 2012

FrkZier

LilleNyPåVej skriver:

Hm ja, så er det jo ikke nemt og vide  Jeg må ringe til mit jordemodercenter 

jeg spurgte min jordmoder om det var nødvendigt, hvor hun også sagde at det første ku han sagtens gå glip af men hun synes han skulle komme til de andre

Anmeld

8. november 2012

Miin'Baby'Mus

FrkZier skriver:

jeg spurgte min jordmoder om det var nødvendigt, hvor hun også sagde at det første ku han sagtens gå glip af men hun synes han skulle komme til de andre

Ja, og det har hun jo ret i 

Tror jeg må snakke med kæresten om hvad han vil og så hører jordemodercenteret ad 

Anmeld

8. november 2012

FrkZier

LilleNyPåVej skriver:

Ja, og det har hun jo ret i 

Tror jeg må snakke med kæresten om hvad han vil og så hører jordemodercenteret ad 

god ide fordi hvis han bare super gerne vil med, er der jo ingen grund til at han skal blive hjemme

Anmeld

8. november 2012

Miin'Baby'Mus

FrkZier skriver:

god ide fordi hvis han bare super gerne vil med, er der jo ingen grund til at han skal blive hjemme

Nej nemlig 

Anmeld

8. november 2012

Team Putte

LilleNyPåVej skriver:

Ja det er også det jeg tænker   Få noget indblik og måske en bedre forståelse...

Det er vores første, men tror der er forskel på mænd.. Altså min mand er den bløde, følsomme type der bare gerne vil gøre det bedste af det bedste for mig.. Er sikker på mange mænd vil kede sig og synes det er ubrugelig viden, men min synes det var rart at blive rustet lidt til fremtiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.