Kursuser via jordemoderen? Tager i jeres mænd med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2012

Miin'Baby'Mus

Team Putte skriver:

Det er vores første, men tror der er forskel på mænd.. Altså min mand er den bløde, følsomme type der bare gerne vil gøre det bedste af det bedste for mig.. Er sikker på mange mænd vil kede sig og synes det er ubrugelig viden, men min synes det var rart at blive rustet lidt til fremtiden

Min er også en blød, bamse og putte type hehe  Og selvom noget måske er uinteressant for ham, så tror jeg også at mange andre ting måske kunne være interessant - eller i hvert fald give ham noget at tænke over.

Han giver jo også selv udtryk for at ville med  Super dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

Team Putte

LilleNyPåVej skriver:

Min er også en blød, bamse og putte type hehe  Og selvom noget måske er uinteressant for ham, så tror jeg også at mange andre ting måske kunne være interessant - eller i hvert fald give ham noget at tænke over.

Han giver jo også selv udtryk for at ville med  Super dejligt

Så skal han da bare med! Her valgte han det oz selv.. Det eneste jeg har været afsted selv til var sukkerbelastninger da de ligger om morgenen Ellers fik vi tilpasset alt til eftermiddag så han kunne holde en halv fridag

Anmeld

8. november 2012

Miin'Baby'Mus

Team Putte skriver:

Så skal han da bare med! Her valgte han det oz selv.. Det eneste jeg har været afsted selv til var sukkerbelastninger da de ligger om morgenen Ellers fik vi tilpasset alt til eftermiddag så han kunne holde en halv fridag

Uh har du også været til sådan noget - fy for en oplevelse da  

Ja syntes også han skal med  Men ringer da lige og hører ad for en sikkerhedsskyld 

Anmeld

8. november 2012

Masig

LilleNyPåVej skriver:

Her vil han også gerne med til lægebesøg - så jeg syntes egentligt han engagerer sig utrolig meget (noget jeg ikke lige havde regnet med hehe), så det ville jo nok også være rart hvis han kunne komme med til de her kurser  Om det så er spændende eller ej for ham - det er kun 3 kurser hehe 

Altså lægebesøgene er da temmelig kedelige må man sige, så hvis han vil med der, tror jeg da bestemt også han får noget ud af de der kurser...

Anmeld

8. november 2012

Team Putte

LilleNyPåVej skriver:

Uh har du også været til sådan noget - fy for en oplevelse da  

Ja syntes også han skal med  Men ringer da lige og hører ad for en sikkerhedsskyld 

Var afsted 4 gange og ingen af gangene blev det gennemført da jeg kastede op af det voldsomt ulækre sukkerhalløj!

Anmeld

8. november 2012

Miin'Baby'Mus

Masig skriver:

Altså lægebesøgene er da temmelig kedelige må man sige, så hvis han vil med der, tror jeg da bestemt også han får noget ud af de der kurser...

Ja de er temmelige kedelige - han har dog ikke været med til så mange da han har mange møder på hans arbejdsplads. I denne uge har han været på kursus langt væk, så han kom heller ikke med til jordemoder i går og det syntes han var lidt øv da han gerne ville hører den bettes hjertelyd igen - det er jo lang tid siden 

Men jeg går da ud fra at når han siger at han gerne vil, jamen så taler han vel sandt  

Anmeld

8. november 2012

Miin'Baby'Mus

Team Putte skriver:

Var afsted 4 gange og ingen af gangene blev det gennemført da jeg kastede op af det voldsomt ulækre sukkerhalløj!

Det var altså også klamt  jeg sad og kæmpede, jeg havde det SÅ dårligt  den første halve time var okay, men ellers havde jeg bare lyst til at ligge mig til at sove, tage en masse at drikke og kaste op  Ej det var skrækkeligt..

Anmeld

8. november 2012

Masig

LilleNyPåVej skriver:

Ja de er temmelige kedelige - han har dog ikke været med til så mange da han har mange møder på hans arbejdsplads. I denne uge har han været på kursus langt væk, så han kom heller ikke med til jordemoder i går og det syntes han var lidt øv da han gerne ville hører den bettes hjertelyd igen - det er jo lang tid siden 

Men jeg går da ud fra at når han siger at han gerne vil, jamen så taler han vel sandt  

Ja det er jeg sikker på han gør... De der mænd skal nok sige til hvis ikke de gider den slags tror jeg hehe...

Anmeld

8. november 2012

Team Putte

LilleNyPåVej skriver:

Det var altså også klamt  jeg sad og kæmpede, jeg havde det SÅ dårligt  den første halve time var okay, men ellers havde jeg bare lyst til at ligge mig til at sove, tage en masse at drikke og kaste op  Ej det var skrækkeligt..

Der må være en bedre måde at lave sådan noget på.. Dem der har opfundet det der er klart mænd der ik selv skal igennem det!

Anmeld

8. november 2012

Miin'Baby'Mus

Masig skriver:

Ja det er jeg sikker på han gør... De der mænd skal nok sige til hvis ikke de gider den slags tror jeg hehe...

Ja nemlig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.