Kursuser via jordemoderen? Tager i jeres mænd med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.169 visninger
32 svar
0 synes godt om
7. november 2012

Miin'Baby'Mus

Hej hej 

Jeg har tilmeldt mig de der forberedelseskurser osv vis min jordemoder så jeg får lidt mere info og indblik i fødsel, amning osv  

Men nu kom jeg lige til og tænke på om man tager manden med eller hvad man gør? Han vil gerne med, så plus til ham, men tænkte lidt på hvis nu at der ikke var taget højde for at manden skulle med hm? Tog i jeres mand med? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

FrkZier

LilleNyPåVej skriver:

Hej hej 

Jeg har tilmeldt mig de der forberedelseskurser osv vis min jordemoder så jeg får lidt mere info og indblik i fødsel, amning osv  

Men nu kom jeg lige til og tænke på om man tager manden med eller hvad man gør? Han vil gerne med, så plus til ham, men tænkte lidt på hvis nu at der ikke var taget højde for at manden skulle med hm? Tog i jeres mand med? 

min kæreste skal ikke med til det første, men skal med til de to sidste kurser

Anmeld

7. november 2012

Miin'Baby'Mus

FrkZier skriver:

min kæreste skal ikke med til det første, men skal med til de to sidste kurser

Okay, er det noget i selv har valgt eller er kurset bare sådan?  

Vores det første er et forælderforberedelseskursus med fokus på amning - måske ikke så aktuelt for kæreste, men læser da meget om at man skal huske at få manden med i processen..

Anmeld

7. november 2012

LMX

Det skulle gerne fremgå af det skema du har fået med tiderne på.

I den kommune jeg bor i er der 2 forskellige kurser. 1 hvor mændene er med hver gang og 1 hvor mændene kun er med de 2 sidste gange

Du må ringe og spørge i jdm huset hvis du er i tvivl

Anmeld

7. november 2012

FrkZier

LilleNyPåVej skriver:

Okay, er det noget i selv har valgt eller er kurset bare sådan?  

Vores det første er et forælderforberedelseskursus med fokus på amning - måske ikke så aktuelt for kæreste, men læser da meget om at man skal huske at få manden med i processen..

jeg/vi valgte selv at det første ikke var relevant for ham, og så var det spild af en fridag så hellere gemme den til en anden god gang

Anmeld

8. november 2012

Miin'Baby'Mus

LMX skriver:

Det skulle gerne fremgå af det skema du har fået med tiderne på.

I den kommune jeg bor i er der 2 forskellige kurser. 1 hvor mændene er med hver gang og 1 hvor mændene kun er med de 2 sidste gange

Du må ringe og spørge i jdm huset hvis du er i tvivl

Nej, der står nemlig absolut ingenting om det på det papir 

Men ja, så må jeg jo ringe derind  

Anmeld

8. november 2012

Miin'Baby'Mus

FrkZier skriver:

jeg/vi valgte selv at det første ikke var relevant for ham, og så var det spild af en fridag så hellere gemme den til en anden god gang

Hm ja, så er det jo ikke nemt og vide  Jeg må ringe til mit jordemodercenter 

Anmeld

8. november 2012

Masig

Til vores fødselsforberedelse var mændene med hver gang.. Men det er vist også et helt andet tilbud end andre steder i landet.. Vi havde fem gange, hvor der blev snakket om hhv forældreskab, nybagte forældre mener jeg det var,  amning og fødsel... Noget af det kunne de måske godt have undværet, men det var tilrettelagt sådan at der også netop blev fortalt om faderens rolle i det hele, og derfor var det relevant at de var med jo...

Anmeld

8. november 2012

Miin'Baby'Mus

Masig skriver:

Til vores fødselsforberedelse var mændene med hver gang.. Men det er vist også et helt andet tilbud end andre steder i landet.. Vi havde fem gange, hvor der blev snakket om hhv forældreskab, nybagte forældre mener jeg det var,  amning og fødsel... Noget af det kunne de måske godt have undværet, men det var tilrettelagt sådan at der også netop blev fortalt om faderens rolle i det hele, og derfor var det relevant at de var med jo...

Ja nemlig. I min pjece fra jordemoderen om amning står der nemlig også at man skal huske manden i det forløb - men på selve sedlen med tidspunkt og sted står der ingenting  Så er lidt forvirret hehe

Anmeld

8. november 2012

Masig

LilleNyPåVej skriver:

Ja nemlig. I min pjece fra jordemoderen om amning står der nemlig også at man skal huske manden i det forløb - men på selve sedlen med tidspunkt og sted står der ingenting  Så er lidt forvirret hehe

HVis manden gerne vil med, synes jeg også bare de skal tage med... Det kan vel ikke skade tænker jeg.. Min kæreste synes de der gange med forberedelse var voldsomt kedelige, men han tog med alle fem gange alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.