VNB skriver:
hehe hvad mangler du da?
Men jeg kan huske det fra første gang... jeg var helt i panik over om vi nu nåede at få lavet børneværelse færdig, få købt det hele ind osv osv før baby kom...
Denne her gang tager jeg det meget mere afslappet... Vi laver ikke kontoret om til børneværelse før baby er 5-6 mdr, og det eneste jeg sådan set har tænkt mig at gøre klar, er at vaske alt Viktors gamle babytøj...
pudslebord, barnevogn, kravlegård osv har vi jo allerede fremme... 
Jeg har en eksamen 2 uger før termin - rigtig skidt planlagt

Også er vi stadig igang med at bygge om på første sal hvor børneværelset og soveværelset skal være. Maleren er igang med at sætte væv op også skal vi stadig ha' malet, sat radiatorer op, tæppemanden skal ligge tæppe, elektrikeren lave el ting og der skal laves døre og karme, samt lister. OG så skal hele huset gøres rent efter at have stået model for håndværkernes støv og svineri. Så synes 6 uger er alt for lidt
Men jeg ved vi nok skal nok det, hvis han bare venter til ihvertfald 2 uger inden termin med at komme ud, hvis han altså vil komme før termin.

Jeg havde vasket alt det tøj vi har arvet - MEN det skab det har stået i har fået det til at lugte indelukket, så vi skal have skyllet det hele op igen inden der bliver lagt på plads.
Men ja - er jo første gangs og har en ide om at værelset bare skal stå helt klar til han bliver født, selvom han skal sove i vuggen inde hos os.
Anmeld