Lillebrors hule 32+2. Barsel og efterårshygge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.679 visninger
66 svar
0 synes godt om
5. november 2012

VNB

SÅ er jeg gået fra på barsel!!! 

Hvor er det bare en skøøøøøn følelse! Nu skal der hygges og slappes af i de næste små 8 uger inden lillebror melder sin ankomst 

Jeg havde sidste vagt igår, og selvom det er lidt trist at skulle sige farvel til mine fantastiske kollegaer, så er det også bare virkelig dejligt at vide at det næste års tid nu bare står på det søde barsels-liv 

Glæder mig også helt vildt til at jeg skal op på afdelingen og vise vores smukke lillebror frem! 

Havde bagt barsels-muffins til at tage med på arbejdet (citron muffins med lime glasur ) og det var en rigtig god og hyggelig afslutnings-dag 

Èn anden ting som jeg glæder mig helt vildt til, er at få rigtig meget tid sammen med Viktor her de sidste 8 uger inden fødslen! Jeg vil rigtig gerne nå at opleve så meget som muligt med ham, så han kan nyde godt af sin sidste tid som enebarn 

Min mave vokser og vokser, og jeg fylder nu næsten lige så meget som jeg gjorde ved termin med Viktor hehe!  min mave målte 102 cm på terminsdag med Viktor, og den måler dags dato 97 cm! sååå jeg kan vist godt regne med at blive lidt større i omkreds denne her gang  Vægten siger dog akkurat det samme som i uge 33 med Viktor (+10 kg) så det er åbenbart kun selve maven der er større...  

Jeg har det stadig rigtig godt! Ingen smerter af nogen art, ingen strækmærker, ingen halsbrænd osv og jeg kan stadig sove om natten! Er selvfølgelig mere træt og noget mere klodset end normalt  men jeg klager absolut ikke. 

Det var lige en lille update herfra. I får lige lidt billeder med på vejen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

Chewy

Du er så smuk gravid!!!!

Anmeld

5. november 2012

M (:

VNB skriver:

Hvor er det bare en skøøøøøn følelse! Nu skal der hygges og slappes af i de næste små 8 uger inden lillebror melder sin ankomst 

Jeg havde sidste vagt igår, og selvom det er lidt trist at skulle sige farvel til mine fantastiske kollegaer, så er det også bare virkelig dejligt at vide at det næste års tid nu bare står på det søde barsels-liv 

Glæder mig også helt vildt til at jeg skal op på afdelingen og vise vores smukke lillebror frem! 

Havde bagt barsels-muffins til at tage med på arbejdet (citron muffins med lime glasur ) og det var en rigtig god og hyggelig afslutnings-dag 

Èn anden ting som jeg glæder mig helt vildt til, er at få rigtig meget tid sammen med Viktor her de sidste 8 uger inden fødslen! Jeg vil rigtig gerne nå at opleve så meget som muligt med ham, så han kan nyde godt af sin sidste tid som enebarn 

Min mave vokser og vokser, og jeg fylder nu næsten lige så meget som jeg gjorde ved termin med Viktor hehe!  min mave målte 102 cm på terminsdag med Viktor, og den måler dags dato 97 cm! sååå jeg kan vist godt regne med at blive lidt større i omkreds denne her gang  Vægten siger dog akkurat det samme som i uge 33 med Viktor (+10 kg) så det er åbenbart kun selve maven der er større...  

Jeg har det stadig rigtig godt! Ingen smerter af nogen art, ingen strækmærker, ingen halsbrænd osv og jeg kan stadig sove om natten! Er selvfølgelig mere træt og noget mere klodset end normalt  men jeg klager absolut ikke. 

Hvor er du fin! Maven sidder godt nok højt! (:

Anmeld

5. november 2012

VNB

Chewy skriver:

Du er så smuk gravid!!!!

årh 1000 tak! 

Anmeld

5. november 2012

VNB

M (: skriver:

Hvor er du fin! Maven sidder godt nok højt! (:

tak søde 

sidder den højt? hehe ja den gør den måske... sådan sad den også da jeg ventede Viktor. Mit symfysemål ligger også altid i den høje ende ihvertfald   

Måske er det derfor jeg ikke er særlig besværet af den?? 

Anmeld

5. november 2012

Muhmi

VNB skriver:

Du er så smuk søde!!! 

Dejlige billeder

Vi må altså ses nu her hvor jeg er sygemeldt og du er på barsel Vi skal til Viborg på torsdag, for jeg skal til fys, giver du/i kaffe/saftevand?

Anmeld

5. november 2012

M (:

VNB skriver:

tak søde 

sidder den højt? hehe ja den gør den måske... sådan sad den også da jeg ventede Viktor. Mit symfysemål ligger også altid i den høje ende ihvertfald   

Jeg synes den sidder højt - men derfor er den stadig smuk! (: Hm, ja, det kan da godt være det har en sammenhæng! 

Anmeld

5. november 2012

M (:

VNB skriver:

tak søde 

Jeg synes den sidder højt - men derfor er den stadig smuk! (: Hm, ja, det kan da godt være det har en sammenhæng! 

Anmeld

5. november 2012

VNB

Muhmi skriver:

Du er så smuk søde!!! 

Dejlige billeder

Vi må altså ses nu her hvor jeg er sygemeldt og du er på barsel Vi skal til Viborg på torsdag, for jeg skal til fys, giver du/i kaffe/saftevand?

ja for pokker da!  i er meget velkommen! 

hvad tid ca? Er Silas med? for så beholder jeg bare Viktor hjemmefra VS den dag  

og tuuuuusind tak for de søde ord 

Anmeld

5. november 2012

VNB

M (: skriver:

hihi ja men det kommer vel an på hvad man sammenligner med 

blir spændende at se hvornår den synker. Ved sidste lægebesøg (uge 32) sagde min læge at bebsi nu har vendt sig med hovedet nedaf, men at hun stadig kunne "rokke" det frem og tilbage. Så han er ikke sunket helt ned i bækkenet endnu. Det er lidt sjovt for Viktor "sad fast" fra uge 30 ca. Men det er åbenbart meget normalt at de først sætter sig fast ret sent anden gang  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.