SÅ er jeg gået fra på barsel!!! 

Hvor er det bare en skøøøøøn følelse! Nu skal der hygges og slappes af i de næste små 8 uger inden lillebror melder sin ankomst 
Jeg havde sidste vagt igår, og selvom det er lidt trist at skulle sige farvel til mine fantastiske kollegaer, så er det også bare virkelig dejligt at vide at det næste års tid nu bare står på det søde barsels-liv 
Glæder mig også helt vildt til at jeg skal op på afdelingen og vise vores smukke lillebror frem! 
Havde bagt barsels-muffins til at tage med på arbejdet (citron muffins med lime glasur
) og det var en rigtig god og hyggelig afslutnings-dag 
Èn anden ting som jeg glæder mig helt vildt til, er at få rigtig meget tid sammen med Viktor her de sidste 8 uger inden fødslen! Jeg vil rigtig gerne nå at opleve så meget som muligt med ham, så han kan nyde godt af sin sidste tid som enebarn 
Min mave vokser og vokser, og jeg fylder nu næsten lige så meget som jeg gjorde ved termin med Viktor hehe!
min mave målte 102 cm på terminsdag med Viktor, og den måler dags dato 97 cm! sååå jeg kan vist godt regne med at blive lidt større i omkreds denne her gang
Vægten siger dog akkurat det samme som i uge 33 med Viktor (+10 kg) så det er åbenbart kun selve maven der er større...
Jeg har det stadig rigtig godt! Ingen smerter af nogen art, ingen strækmærker, ingen halsbrænd osv og jeg kan stadig sove om natten! Er selvfølgelig mere træt og noget mere klodset end normalt 
men jeg klager absolut ikke.
Det var lige en lille update herfra. I får lige lidt billeder med på vejen 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld