Lillebrors hule 32+2. Barsel og efterårshygge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2012

M (:

VNB skriver:

hihi ja men det kommer vel an på hvad man sammenligner med 

blir spændende at se hvornår den synker. Ved sidste lægebesøg (uge 32) sagde min læge at bebsi nu har vendt sig med hovedet nedaf, men at hun stadig kunne "rokke" det frem og tilbage. Så han er ikke sunket helt ned i bækkenet endnu. Det er lidt sjovt for Viktor "sad fast" fra uge 30 ca. Men det er åbenbart meget normalt at de først sætter sig fast ret sent anden gang  

Haha, sammenlignet med min babydelle er den meget høj

Uha, ja, det bliver da spændende! Sank maven meget ved Viktor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

VNB

M (: skriver:

Haha, sammenlignet med min babydelle er den meget høj

Uha, ja, det bliver da spændende! Sank maven meget ved Viktor?

ja den sank ret meget. Man var ihvertfald slet ikke i tvivl  Den sad jo lige så højt som den gør nu, og lige pludselig en dag var den nok sunket ca 5 cm Så man kunne tydeligt se det. 

og jeg kunne TYDELIGT mærke det.... fra at jeg slet ikke havde problemer med at rejse mig, ligge ned osv, føltes det pludselig som om jeg gik rundt med en melon mellem benene 

Anmeld

5. november 2012

M (:

VNB skriver:

ja den sank ret meget. Man var ihvertfald slet ikke i tvivl  Den sad jo lige så højt som den gør nu, og lige pludselig en dag var den nok sunket ca 5 cm Så man kunne tydeligt se det. 

og jeg kunne TYDELIGT mærke det.... fra at jeg slet ikke havde problemer med at rejse mig, ligge ned osv, føltes det pludselig som om jeg gik rundt med en melon mellem benene 

Haha, det lyder rimelig vildt! Hvornår skete det ca.? 

Anmeld

5. november 2012

VNB

Haha, det lyder rimelig vildt! Hvornår skete det ca.? 

hmm kan ikke helt huske det... men mener det var omkring uge 32/33... måske lidt længere henne.  

Anmeld

5. november 2012

M (:

VNB skriver:

hmm kan ikke helt huske det... men mener det var omkring uge 32/33... måske lidt længere henne.  

Pyha, det var længe at have en melon mellem benene

Anmeld

5. november 2012

Babydrøm

Flot mave og lyder skønt Dejlige billeder

Anmeld

5. november 2012

VNB

Pyha, det var længe at have en melon mellem benene

ja...  

men som jeg husker det blev det lige så stille mere og mere.. og først ca 1 uge før termin, skulle jeg helst sidde på kun 1 balle af gangen 

Anmeld

5. november 2012

VNB

AnnL skriver:

Flot mave og lyder skønt Dejlige billeder

mange mange tak! Det var sødt skrevet 

Anmeld

5. november 2012

Muhmi

VNB skriver:

ja for pokker da!  i er meget velkommen! 

hvad tid ca? Er Silas med? for så beholder jeg bare Viktor hjemmefra VS den dag  

og tuuuuusind tak for de søde ord 

Vi har en tid kl. 10 på hospitalet, ved ikke hvor lang tid det så tager derfra Men derefter i hvert fald, kan jo bare ringe til dig når vi er færdige

Nej vi lader Silas blive i dp, tænker han bliver en tand for utålmodig inde på hospitalet

Anmeld

5. november 2012

VNB

Muhmi skriver:

Vi har en tid kl. 10 på hospitalet, ved ikke hvor lang tid det så tager derfra Men derefter i hvert fald, kan jo bare ringe til dig når vi er færdige

Nej vi lader Silas blive i dp, tænker han bliver en tand for utålmodig inde på hospitalet

hehe ja det er ikke altid det mest spændende sted for de små...  

Jamen så er dig og Anders velkommen til kaffe. Du kan jo bare lige sende en sms når i er færdige? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.