Lillebrors hule 32+2. Barsel og efterårshygge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2012

Moar2011

VNB skriver:

hvor er du sød 

hihi ja det er bare så kært når de render rundt og skubber klapvogn  Viktor kan gå mange ture op og ned af vejen hvor han stolt skubber afsted med den 

ja lige præcis - det samme med Storm og hvis man prøver at tag den fra ham, så er der balade hihi

er han så småt begyndt at forstå der kommer en lillebror`?
og er i klar til en mere ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

Maja_4000

VNB skriver:

J

hihi ja der er godt nok ikke længe til nu! 

fatter altså ikke hvor tiden er blevet af... og så alligevel.. når man tænker på at jeg blev gravid i April, så føles det jo som laaang tid siden 

Men hvor er det bare MEGA spændende at tænke på at jeg lige omlidt blir mor til endnu en lille baby-dreng!  det blir bare SÅ stort! 

Håber i har det rigtig godt?

Ja okay .. April ér et godt stykke tid siden ;-) men synes nu alligevel at det er gået hurtigt :b

Jamen vi har det skam fint :p både mig og min kæreste er startet på nyt arbejde.. Så Caroline synger 'når min mor kommer hjem så er min far lige gået ' .. Det er sgu lidt hårdt engang imellem.. Men jeg trøster mig med at det kun er for en periode

Anmeld

8. november 2012

VNB

M (: skriver:

Haha, når du selv skal sige det

jeps 

Anmeld

8. november 2012

VNB

Miss BananaHammock skriver:

Jeg har en eksamen 2 uger før termin - rigtig skidt planlagt

Også er vi stadig igang med at bygge om på første sal hvor børneværelset og soveværelset skal være. Maleren er igang med at sætte væv op også skal vi stadig ha' malet, sat radiatorer op, tæppemanden skal ligge tæppe, elektrikeren lave el ting og der skal laves døre og karme, samt lister. OG så skal hele huset gøres rent efter at have stået model for håndværkernes støv og svineri. Så synes 6 uger er alt for lidt

Men jeg ved vi nok skal nok det, hvis han bare venter til ihvertfald 2 uger inden termin med at komme ud, hvis han altså vil komme før termin.

Jeg havde vasket alt det tøj vi har arvet - MEN det skab det har stået i har fået det til at lugte indelukket, så vi skal have skyllet det hele op igen inden der bliver lagt på plads.

Men ja - er jo første gangs og har en ide om at værelset bare skal stå helt klar til han bliver født, selvom han skal sove i vuggen inde hos os.

uh ja eksamen 2 uger før - spændende  

Da jeg ventede Viktor havde jeg også en eksamen 3 uger før termin. Det gik dog helt vildt godt, og bagefter har man bare den bedste følelse og kan holde barsel med god samvittighed  

hehe og ja lige præcis, de skal jo slet ikke bruge deres værelse før de er lidt ældre... Viktor brugte først hans til at lege i da han var ca 4 mdr gammel. 

Men vi har pudslebordet derinde, så derfor gik jeg meget op i at det skulle være et RIGTIGT børneværelse. Mit redebygger instinkt gik helt amok 

i skal nok nå det hele om ikk andet så har du god tid til at gå og pudsle med det når ham den bette sover de der 3-4 gange om dagen 

Anmeld

8. november 2012

VNB

ja lige præcis - det samme med Storm og hvis man prøver at tag den fra ham, så er der balade hihi

er han så småt begyndt at forstå der kommer en lillebror`?
og er i klar til en mere ?

hehe ja lige præcis - det lyder fuldstændig ligesom Viktor

ja jeg synes faktisk at han forstår forbavsende meget omkring den liile ny. Han snakker dagligt om baby i mors mave, og han er rigtig god til at kramme og kysse maven. Han er også begyndt at putte alle sine bamser og kalde dem for babyer  

så skal de have sutten, dyne på, og så får de allesammen et ordentlig smæk-kys mens han siger gooo´nat baby! 

han går også rigtig meget op i at trøste de helt små oppe i hans VS siger pædagogerne. Han er meget kærlig og forsigtig overfor dem. Hvilket er sjovt at se da han ellers er en rigtig "tumle-dreng" sammen med de jævnaldrene 

så vi er meget spændte på hvordan han tager rollen som storebror - men indtil videre er jeg ret overbevist om at han vil klare det rigtig fint  

Anmeld

8. november 2012

VNB

Maja_4000 skriver:

Ja okay .. April ér et godt stykke tid siden ;-) men synes nu alligevel at det er gået hurtigt :b

Jamen vi har det skam fint :p både mig og min kæreste er startet på nyt arbejde.. Så Caroline synger 'når min mor kommer hjem så er min far lige gået ' .. Det er sgu lidt hårdt engang imellem.. Men jeg trøster mig med at det kun er for en periode

ja puha, det kan jeg godt forstå at der må være hårdt... hvor længe skal det stå på så?

lyder ellers spændende med nyt arbejde et godt arbejde du har fået dig så? 

Anmeld

8. november 2012

Moar2011

VNB skriver:

hehe ja lige præcis - det lyder fuldstændig ligesom Viktor

ja jeg synes faktisk at han forstår forbavsende meget omkring den liile ny. Han snakker dagligt om baby i mors mave, og han er rigtig god til at kramme og kysse maven. Han er også begyndt at putte alle sine bamser og kalde dem for babyer  

så skal de have sutten, dyne på, og så får de allesammen et ordentlig smæk-kys mens han siger gooo´nat baby! 

han går også rigtig meget op i at trøste de helt små oppe i hans VS siger pædagogerne. Han er meget kærlig og forsigtig overfor dem. Hvilket er sjovt at se da han ellers er en rigtig "tumle-dreng" sammen med de jævnaldrene 

så vi er meget spændte på hvordan han tager rollen som storebror - men indtil videre er jeg ret overbevist om at han vil klare det rigtig fint  

Han lyder da til at være helt klar til rollen som storbrir det bliver da så stort og spænede ..

Hva med jer - r i os klar til en mere? Eller r i lidt nervøse hihi :p ?

Anmeld

8. november 2012

Maja_4000

VNB skriver:

ja puha, det kan jeg godt forstå at der må være hårdt... hvor længe skal det stå på så?

lyder ellers spændende med nyt arbejde et godt arbejde du har fået dig så? 

Altså jeg HÅBER jo at min kærestes arbejdstider ændrer sig inden Men ellers skal det stå på i 2 år og 1½ måned .. Cirka Så er jeg færdigudlært nemlig og vil så søge deltidsstillinger

Men det er et godt arbejde , ja .. Er rigtig glad for det :b Er i en delikatesseafdeling (:

Anmeld

11. november 2012

VNB

Storms-Mor skriver:

Han lyder da til at være helt klar til rollen som storbrir det bliver da så stort og spænede ..

Hva med jer - r i os klar til en mere? Eller r i lidt nervøse hihi :p ?

hehe ja vi er ved at være rimelig klar til én mere synes jeg  

Der er jo ikke så mange praktiske ting her anden gang, så det er nok mere psykisk man forbereder sig. Og jeg GLÆDER mig bare helt vildt til at møde den lille fyr! 

Det blir fantastisk med et lille spædbarn i huset igen 

og det blir sjovt at se Viktor og bebse sammen. Så kommer Viktor bare til at se mega stor ud lige pludselig! 

Anmeld

11. november 2012

VNB

Maja_4000 skriver:

Altså jeg HÅBER jo at min kærestes arbejdstider ændrer sig inden Men ellers skal det stå på i 2 år og 1½ måned .. Cirka Så er jeg færdigudlært nemlig og vil så søge deltidsstillinger

Men det er et godt arbejde , ja .. Er rigtig glad for det :b Er i en delikatesseafdeling (:

ej hvor lyder det lækkert! jeg ville aldrig kunne lade tingene være hvis jeg arbejdede sådan et sted 

ville være lækker sulten dagen lang! 

Men det er nok noget andet når man står der daglig?

uha 2 år... det er da langt ude i fremtiden... og i vil ikke igang med baby nr 2 inden? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.