Lillebrors hule 32+2. Barsel og efterårshygge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

VNB

M (: skriver:

Eij, det forstår jeg da ikke! Hvornår er terminen?

terminen er den 29 Dec... så det kan jo godt gå hen og blive en ren gyser  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

VNB

Miss BananaHammock skriver:

SÅ smuk!!! og skønne bonus billeder

1000 tak søde 

hvor er det vildt at vi er  ved at være så tæt på mål nu! 

Sad lige også læste om baby i uge 33, og det er da ret trygt at vide at så godt som alle babyer overlever at blive født nu - HVIS (gud forbyde det) at man skulle gå i fødsel nu. 

Håber dog jeg føder til termin, da det ville være rart at nå hen over julen, men alligevel have ham ude inden nytår  

Anmeld

7. november 2012

Moar2011

VNB skriver:

SÅ er jeg gået fra på barsel!!! 

Hvor er det bare en skøøøøøn følelse! Nu skal der hygges og slappes af i de næste små 8 uger inden lillebror melder sin ankomst 

Jeg havde sidste vagt igår, og selvom det er lidt trist at skulle sige farvel til mine fantastiske kollegaer, så er det også bare virkelig dejligt at vide at det næste års tid nu bare står på det søde barsels-liv 

Glæder mig også helt vildt til at jeg skal op på afdelingen og vise vores smukke lillebror frem! 

Havde bagt barsels-muffins til at tage med på arbejdet (citron muffins med lime glasur ) og det var en rigtig god og hyggelig afslutnings-dag 

Èn anden ting som jeg glæder mig helt vildt til, er at få rigtig meget tid sammen med Viktor her de sidste 8 uger inden fødslen! Jeg vil rigtig gerne nå at opleve så meget som muligt med ham, så han kan nyde godt af sin sidste tid som enebarn 

Min mave vokser og vokser, og jeg fylder nu næsten lige så meget som jeg gjorde ved termin med Viktor hehe!  min mave målte 102 cm på terminsdag med Viktor, og den måler dags dato 97 cm! sååå jeg kan vist godt regne med at blive lidt større i omkreds denne her gang  Vægten siger dog akkurat det samme som i uge 33 med Viktor (+10 kg) så det er åbenbart kun selve maven der er større...  

Jeg har det stadig rigtig godt! Ingen smerter af nogen art, ingen strækmærker, ingen halsbrænd osv og jeg kan stadig sove om natten! Er selvfølgelig mere træt og noget mere klodset end normalt  men jeg klager absolut ikke. 

Det var lige en lille update herfra. I får lige lidt billeder med på vejen 

ihh er kun en lille smugle misundelig
Glææder mig til at følge dig ...
hihi Viktor minder SÅ meget om Storm på det billede hvor han skubber klapvognen, det ELSKER storm helt vildt at gøre

Anmeld

7. november 2012

Maja_4000

Neeej .. Det er jo lige om lidt du skal føde

Hvor lyder det til at være en drømme-graviditet .. Er lidt misundelig Hehe

Anmeld

7. november 2012

M (:

VNB skriver:

terminen er den 29 Dec... så det kan jo godt gå hen og blive en ren gyser  

Uha ja, men trods alt hellere 31/12 eller 1/1 end 24/12..

Anmeld

7. november 2012

VNB

Storms-Mor skriver:

ihh er kun en lille smugle misundelig
Glææder mig til at følge dig ...
hihi Viktor minder SÅ meget om Storm på det billede hvor han skubber klapvognen, det ELSKER storm helt vildt at gøre

hvor er du sød 

hihi ja det er bare så kært når de render rundt og skubber klapvogn  Viktor kan gå mange ture op og ned af vejen hvor han stolt skubber afsted med den 

Anmeld

7. november 2012

Miss BananaHammock

VNB skriver:

1000 tak søde 

hvor er det vildt at vi er  ved at være så tæt på mål nu! 

Sad lige også læste om baby i uge 33, og det er da ret trygt at vide at så godt som alle babyer overlever at blive født nu - HVIS (gud forbyde det) at man skulle gå i fødsel nu. 

Håber dog jeg føder til termin, da det ville være rart at nå hen over julen, men alligevel have ham ude inden nytår  

Jeg prøver på ikke at tænke på HVOR tæt vi er på nu Har alt for mange ting jeg liiiiige skal nå inden. Så jeg håber også at junior bliver tiden ud - men helst ikke længere. Vil gerne have ham ud inden jul!

Anmeld

7. november 2012

VNB

Maja_4000 skriver:

Neeej .. Det er jo lige om lidt du skal føde

Hvor lyder det til at være en drømme-graviditet .. Er lidt misundelig Hehe

hihi ja der er godt nok ikke længe til nu! 

fatter altså ikke hvor tiden er blevet af... og så alligevel.. når man tænker på at jeg blev gravid i April, så føles det jo som laaang tid siden 

Men hvor er det bare MEGA spændende at tænke på at jeg lige omlidt blir mor til endnu en lille baby-dreng!  det blir bare SÅ stort! 

Håber i har det rigtig godt?

Anmeld

7. november 2012

VNB

M (: skriver:

Uha ja, men trods alt hellere 31/12 eller 1/1 end 24/12..

vil MEGET gerne undgå den 1/1.... den er næsten (og også kun næsten ) værre end den 24 dec.. 

den 1/1 er ingen mennesker friske (inkl os selv...) og hvem gider så sidde til børnefødselsdag? 

men det kan folk sku blive nødt til hvis han vælger at have fødselsdag den dag  

Anmeld

7. november 2012

M (:

VNB skriver:

vil MEGET gerne undgå den 1/1.... den er næsten (og også kun næsten ) værre end den 24 dec.. 

den 1/1 er ingen mennesker friske (inkl os selv...) og hvem gider så sidde til børnefødselsdag? 

men det kan folk sku blive nødt til hvis han vælger at have fødselsdag den dag  

Men så kan man jo, i hvert fald, når man bliver ældre, blive fejret heeeeele natten!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.