Jeg har i mange år haft en ubeskrivelig lyst til at købe noget fint babytøj, men har holdt mig i skindet.... Indtil januarudsalget i år, hvor jeg fandt nogle rigtig fine body'er, som jeg virkelig ikke kunne stå for. Da dette første skridt var taget har jeg efterhånden fået købt en del, men har forsøgt at holde det i neutrale farver, så vi kan bruge det uanset køn. Min kæreste og jeg er først lige begyndt på PB, men synes ikke at min babyhylde er noget problem. Det tøj, jeg har købt nu, er jo ikke tiltænkt en bestemt baby, som evt. ikke overlever, men er til vores første baby, så selvom jeg 7-9-13 skulle igennem en smertefuld SA, så ville jeg ikke skulle tænke på, at tøjet var købt specielt til dette barn..
Ydermere har min argumentation over for mig selv været, at i alle de år, jeg har smugkigget på babytøj har der bare været nogle kollektioner imellem, som jeg ikke har syntes så godt om, og hvis jeg så er så heldig at blive gravid, og jeg så ikke synes udbuddet af babytøj er det fedeste i den periode, så ville jeg ægre mig vildt meget! Derfor har jeg kun købt ting, som jeg ikke kunne "leve uden". Og i tilfælde af, at vi slet ikke kan få børn overhovedet og må adoptere, så har jeg nu et fint lager af babytøj til barselsgaver
Håbet er dog bestemt, at vi forhåbentlig snart kan iklæde vores egen guldklump det nøje udvalgte tøj, som har skabt meget glæde at indkøbe over lang tid 
Anmeld