Købe til baby FØR i er gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2012

Miss-86

Tullepigen90 skriver:

Hvor mange af jer køber/købte ting til baby FØR i var gravide? Havde/har i f.eks. En kasse med ting til kommende baby? FORTÆL FORTÆL 

Jeg har købt en bodystocking i hvid, hvor der står: Dad's favourite .. Jeg kunne ikke lade være og da slet ikke da den var sat ned til 13.-

Men ellers vil jeg intet købe, for aner ikke hvornår man bliver gravid og vil ikke have en masse liggende og mindes om, hvis det tager lang tid at blive gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

Mariasbaby

Jeg har i mange år haft en ubeskrivelig lyst til at købe noget fint babytøj, men har holdt mig i skindet.... Indtil januarudsalget i år, hvor jeg fandt nogle rigtig fine body'er, som jeg virkelig ikke kunne stå for. Da dette første skridt var taget har jeg efterhånden fået købt en del, men har forsøgt at holde det i neutrale farver, så vi kan bruge det uanset køn. Min kæreste og jeg er først lige begyndt på PB, men synes ikke at min babyhylde er noget problem. Det tøj, jeg har købt nu, er jo ikke tiltænkt en bestemt baby, som evt. ikke overlever, men er til vores første baby, så selvom jeg 7-9-13 skulle igennem en smertefuld SA, så ville jeg ikke skulle tænke på, at tøjet var købt specielt til dette barn..

Ydermere har min argumentation over for mig selv været, at i alle de år, jeg har smugkigget på babytøj har der bare været nogle kollektioner imellem, som jeg ikke har syntes så godt om, og hvis jeg så er så heldig at blive gravid, og jeg så ikke synes udbuddet af babytøj er det fedeste i den periode, så ville jeg ægre mig vildt meget! Derfor har jeg kun købt ting, som jeg ikke kunne "leve uden". Og i tilfælde af, at vi slet ikke kan få børn overhovedet og må adoptere, så har jeg nu et fint lager af babytøj til barselsgaver Håbet er dog bestemt, at vi forhåbentlig snart kan iklæde vores egen guldklump det nøje udvalgte tøj, som har skabt meget glæde at indkøbe over lang tid 

Anmeld

10. november 2012

Papillon

Jeg har fået et par sokker af min kæreste for nogle måneder siden. Så har jeg haft set på en bamsedragt fra H&M, som jeg har forelsket mig fuldstændig i, så efter vi blev enige om starttidspunkt for "graviditetsjagten" i går, har jeg i dag købt den 

Ellers har jeg siden vinter sidste år haft strikket og syet en del babytøj i forskellige størrelser og både til dreng og pige. Begyndte på det, da jeg altid har villet strikke en trøje, men ikke kunne overskue en størrelse voksen

Anmeld

10. november 2012

Levi&LilysMor

Tullepigen90 skriver:

Hvor mange af jer køber/købte ting til baby FØR i var gravide? Havde/har i f.eks. En kasse med ting til kommende baby? FORTÆL FORTÆL 

nej det gjorde vi ikke... synes jeg er underligt at gøre... kan da godt se hvis man vil være gravide og glæder sig, men altså vente kan man da godt til der er sket noget synes jeg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.