Købe til baby FØR i er gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.892 visninger
33 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

Tullepigen90

Hvor mange af jer køber/købte ting til baby FØR i var gravide? Havde/har i f.eks. En kasse med ting til kommende baby? FORTÆL FORTÆL 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

An&Jo

Tullepigen90 skriver:

Hvor mange af jer køber/købte ting til baby FØR i var gravide? Havde/har i f.eks. En kasse med ting til kommende baby? FORTÆL FORTÆL 

vi har ingenting nej, og vil heller ikke købe før jeg er gravid og har overstået NF

Nu ved vi ikke hvornår vi skal have baby, og hvis vi så går igang og ikke kan få børn sammen så synes jeg det er at skyde sig selv i foden at skulle gå og kigge på det man har liggende

Anmeld

29. oktober 2012

Nessie

Nej, vi købte ikke noget, og gjorde det først efter NF.

Ville ikke stå med en masse ting, hvis drømmen ikke gik i opfyldelse

Anmeld

29. oktober 2012

morethanperfect

Tullepigen90 skriver:

Nej det gjorde vi ikk .. 

Anmeld

29. oktober 2012

LR85

Jeg købte absolut intet og gjorde heller ikke før nakkefoldsscanningen

Anmeld

29. oktober 2012

Snehund

Nej.

Og jeg tror jeg venter helt til efter MD med at købe noget, så kender vi også kønnet, når der skal shoppes/bygges rede

Anmeld

29. oktober 2012

Fenja09

Vi købte ingenting før der var gevinst og heldigvis, for det tog os 3 år før jeg blev gravid.

Jeg købte en trøje da jeg fandt ud af at jeg var gravid dvs i uge 8. Og de fleste ting købte vi faktisk først md scanningen.

/Fenja

Anmeld

29. oktober 2012

miig1989

Tullepigen90 skriver:

Købte ikke noget og har stadig ikke købt noget, er 8+ nu og regner med først at købe noget efter nf eller måske når jeg været ved lægen om en uges tid, hvis ikke jeg kan vente

Anmeld

29. oktober 2012

baby012

Nej det gjorde vi ikke.. Har en veninde som købte alt ind lige da hun stod med de to streger.. Hun aborterede i uge 23 (pga rygsøjle brok) og de stod så med alle de her ting til deres datter .. Dem skulle de så sælge igen... Og det var rigtig slemt.. Især ovenpå begravelsen.. 

så her køber vi INTET før jeg havde overstået md .. 

Anmeld

29. oktober 2012

kriknu

Nej, jeg overvejede det tit og ofte når jeg var i H&M og lige så en sød body, heldragt eller en cardigan - har rigtig mange gange være lige ved at købe en "I love dad" - body og en grå-strik cardigan, men jeg har ikke gjort det.

Ikke engang nu hvor jeg er gravid har jeg købt noget, jeg venter spændt på at kønsscanningen er overstået så jeg kan finde ud af om jeg skal gå shop amok i pigeafdelingerne i diverse butikker.. eller om vi arver alle fætrenes tøj  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.