Købe til baby FØR i er gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

Frejsmor

Jeg tror jeg købte 2 søde body'er jeg faldt over helt tilfældigt til billige penge, som jeg ikke kunne stå for.. Men udover det købte jeg ikke noget inden jeg blev gravid og det er jeg meget glad for, eftersom min første graviditet endte i MA i 11.uge..

Da jeg blev gravid med Frej, købte vi ikke noget før efter MD-scanningen, både pga. den tidligere MA og fordi jeg gerne ville kende kønnet inden jeg shoppede amok..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

MomInTheMaking

Tullepigen90 skriver:

Hvor mange af jer køber/købte ting til baby FØR i var gravide? Havde/har i f.eks. En kasse med ting til kommende baby? FORTÆL FORTÆL 

Jeg købte politikens bog om amning og en bog om parforholdet og lfart med børn, inden jeg overhovedet snakkede om at skulle være gravid. Men det var udelukkende fordi de var latterligt billige og havde i den anledning købt dem til en gravid veninde og da jeg fandt dem utroligt gode købte jeg dem til mig selv. For at jeg en dag skulle have børn, det vidste jeg. Men ellers købte jeg en "I <3 dad" body da jeg fandt ud af at jeg var gravid, men ellers købte og fik vi ikke ting før efter MD. for så vidare vi t vi skulle have en datter.

Anmeld

29. oktober 2012

M (:

Tullepigen90 skriver:

Hvor mange af jer køber/købte ting til baby FØR i var gravide? Havde/har i f.eks. En kasse med ting til kommende baby? FORTÆL FORTÆL 

Vi har ikke købt noget før positiv test, og har stadig kun købt én body (da jeg var i uge 16), og jeg er nu i 19. uge.

Jeg tror ikke, vi køber noget før efter MD, og nok heller ikke rigtig før til januarudsalg, hvor jeg vil være i uge 27+..

Anmeld

30. oktober 2012

Billemyre

Hehehe, ja, jeg har allerede købt en kjole, som jeg faldt pladask for for et par siden.
Og sidste år, da manden og jeg handlede i Kvickly, fik vi øje på den sødeste lille grå forede jakke, som manden syntes, vi skulle købe - Så det gjorde vi

Og så skal det lige siges at vi ikke engang er begyndt at lave en baby endnu.

Jeg er absolut ikke overtroisk, så på det punkt vil jeg være total ligeglad.
Men jeg kan godt se det ulykkelige i, at man kan risikere at stå med et helt klart børneværelse, uden man måske kan være i stand til at få dem - Det må være hårdt.

Anmeld

30. oktober 2012

come2

Tullepigen90 skriver:

Jeg har købt rigtig meget. Og vi har svært ved at blive gravide.

Har lige været efter 2½ års kamp men mistede desværre.

Jeg bliver ikke ked af at have tøjet, det har faktisk modsatte virkning.

Jeg bliver glad og får mere mod og håb. Ved jo det kommer i brug. . .  ligepludselig

Anmeld

30. oktober 2012

Peanut

Nej absolut intet.

Vil ikke skuffe mig selv endnu mere, i tilfælde af det ikke lykkedes.

Så den glæde med at købe ting, venter vi med til vi (forhåbentlig) bliver gravide 

Anmeld

30. oktober 2012

Carolinemama

Vent til Md scanningen (:
Så du ved om det er lyserøde kjoler og hallo kitty eller lyseblå heldragter og blå smølfer du skal shoppe amok i 

Hihii..
Selvom man har meget lyst til at gå og shoppe i baby afdelingen dag ud og dag ind hvis det skulle være (: 
Der er så meget sødt tøj. 

Anmeld

30. oktober 2012

Carolinemama

come2 skriver:

Jeg har købt rigtig meget. Og vi har svært ved at blive gravide.

Har lige været efter 2½ års kamp men mistede desværre.

Jeg bliver ikke ked af at have tøjet, det har faktisk modsatte virkning.

Jeg bliver glad og får mere mod og håb. Ved jo det kommer i brug. . .  ligepludselig

Tror bestemt også at det er vigtigt for at blive gravid at man bliver i troen om at man KAN og ''bilder'' sig selv lidt ind at det kommer snart!  

Anmeld

30. oktober 2012

come2

Carolinemama skriver:

Tror bestemt også at det er vigtigt for at blive gravid at man bliver i troen om at man KAN og ''bilder'' sig selv lidt ind at det kommer snart!  

Helt bestemt.

Havde dog ikke regnet med det skulle tage så lang tid. Men nu ved vi det kan lade sig gøre, og mon ikke det kommer i brug snart

Jeg har dog pakket det i en kasse og sat det væk, så jeg ikke ser på det hver dag

Anmeld

30. oktober 2012

Miss Church

Tullepigen90 skriver:

Vi købte intet inden NF. Efter kønsscanning i uge 15+, har vi købt en del tøj, men vi køber ingen store ting før efter MD (som vi skal til på mandag)

Jeg synes det er selvpineri at købe en masse baby-ting inden man er gravid. Hvis det så ikke går som man håber, kan man gå og kigge på alle de ting. Men det er selvfølgelig svært at udtale sig om, når man ikke har prøvet det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.