Købe til baby FØR i er gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

Carolinemama

come2 skriver:

Helt bestemt.

Havde dog ikke regnet med det skulle tage så lang tid. Men nu ved vi det kan lade sig gøre, og mon ikke det kommer i brug snart

Jeg har dog pakket det i en kasse og sat det væk, så jeg ikke ser på det hver dag

Joo det gør da. 

Prøv at opfør dig lidt som om at du er gravid (:

Så kommer det snart !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

LEJ

Hej.

Jeg har købt en langærmet body i uld og bomuld på indersiden mod huden og så en sød body i hvid med en giraf på, så den kan bruges til begge Køn. De var helt vildt billige i Bilka. Jeg er ikke gravid i nu. Mistede i uge 10 i juni pga. En kirurgisk abort  Selvom jeg ikke er gravid i nu, så giver det mig et smil på læberne hver gang jeg ser på det. Fra vores første graviditet har vi en spargiraf vi fik af et venne par. jeg synes det er dejliget at kigge på den og mindes det dejlige foster og den glæder det gav mig at være gravid. Trods det endte ulykkeligt. 

Anmeld

30. oktober 2012

come2

Lineengberg skriver:

Hej.

Jeg har købt en langærmet body i uld og bomuld på indersiden mod huden og så en sød body i hvid med en giraf på, så den kan bruges til begge Køn. De var helt vildt billige i Bilka. Jeg er ikke gravid i nu. Mistede i uge 10 i juni pga. En kirurgisk abort  Selvom jeg ikke er gravid i nu, så giver det mig et smil på læberne hver gang jeg ser på det. Fra vores første graviditet har vi en spargiraf vi fik af et venne par. jeg synes det er dejliget at kigge på den og mindes det dejlige foster og den glæder det gav mig at være gravid. Trods det endte ulykkeligt. 

jeg har det helt på samme måde

Anmeld

30. oktober 2012

Åse

Jeg har en lille kasse som venter på at blive åbnet til jeg en dag får en baby, denne kasse med ting og sager har jeg fyldt op siden jeg var 18 år, lidt sygt det ved jeg godt, og jeg ved ikke hvorfor jeg har samlet men det har jeg bare.

Anmeld

30. oktober 2012

Stivdie

Jeg har ikke købt noget endnu.
Har en idé om, at den dag jeg står med den positive test, så går jeg ud og køber et par af de der fine små "I Dad"-sokker, og det bliver så -inmåde at fortælle kæresten det på. Ellers vil jeg prøve at holde mig i skindet i hvert fald til efter NF.
Til gengæld har jeg strikket en fin lille babyhue og et par små sko - mende kan lige så godt ende som gave til en veninde eller kollega på et tidspunkt

Anmeld

30. oktober 2012

Clisolka

Tullepigen90 skriver:

Hvor mange af jer køber/købte ting til baby FØR i var gravide? Havde/har i f.eks. En kasse med ting til kommende baby? FORTÆL FORTÆL 

Jeg købte intet før jeg havde været til MD-scanningen. Jeg havde mistet året inden, så jeg ville ikke købe ind, hvis nu jeg mistede igen 

Anmeld

31. oktober 2012

Jemion

Skyldig  Jeg havde lidt Bodys og en bamsedragt fra Hogm som hjem havde gemt fra manden  Så en dag han skulle ind i skabet fandt han mit lille lager  Han begyndte bare at grine og synes det var lidt sødt 

Anmeld

31. oktober 2012

Studerendemor

Jeg købte intet før til sidst i graviditeten. Faktisk var det min kæreste der købte det første stykke tøj. Men til gengæld købte jeg en heldragt til en dreng i str 62, da min datter var knap 2 år....???? Jeg er ikke gravid, og vi gør alt hvad vi kan for at undgå det lige foreløbig. 

Anmeld

31. oktober 2012

vitapigen

Nej vi købte først barnevogn og autostol kort for MD scanning og da vi havde været til MD scanning købte vi det første sæt tøj. Der kendte vi jo kønnet

Synes da du skal have den glæde til gode, til når du først ER gravid  Det er noget helt specielt at købe det første sæt tøj

Anmeld

31. oktober 2012

Benjamins'mor

Nej.

Der går laaaaaangtid før vi skal have en til.
Men bliver det så en dreng næste gang. Jamen så har vi en del vi har lagt til side fra vores søn.

Men ville aldrig købe noget før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.