Fuck...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2012

Muhmi

Må altså lige fortælle at jeg var i tvivl efter jeg havde født Silas, for jeg kunne virkelig mærke spark derinde fra... Men nej det var altså bare mine tarme der bevægede sig og nu her kan jeg tydeligt skelne imellem de to ting... Grunden til at mine tarmbevægelser kunne mærkes så tydeligt (Det har jeg ALDRIG kunnet mærke før efter fødsel) er simpelthen fordi jeg er blevet langt mere opmærksom og sensitiv i kroppen...

Siger ikke at det 100% er det du også har... Men hvis du er så langt henne at du kan mærke spark derinde fra, så burde du jo også have problemer med at kunne passe dit tøj ordentlig?

Håber da du finder en test snart så du kan være på den sikre side

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Må altså lige fortælle at jeg var i tvivl efter jeg havde født Silas, for jeg kunne virkelig mærke spark derinde fra... Men nej det var altså bare mine tarme der bevægede sig og nu her kan jeg tydeligt skelne imellem de to ting... Grunden til at mine tarmbevægelser kunne mærkes så tydeligt (Det har jeg ALDRIG kunnet mærke før efter fødsel) er simpelthen fordi jeg er blevet langt mere opmærksom og sensitiv i kroppen...

Siger ikke at det 100% er det du også har... Men hvis du er så langt henne at du kan mærke spark derinde fra, så burde du jo også have problemer med at kunne passe dit tøj ordentlig?

Håber da du finder en test snart så du kan være på den sikre side

Jeg er igang med og smide de sidste kg og der sker bare minus.. Men har taget en test og den var negativ.. men som du skriver så er jeg nok blevet mere følsom i de  neder regioner  Skal til lægen i næste uge så snakker lige med lægen om det hele!!!

Anmeld

26. oktober 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Jeg er igang med og smide de sidste kg og der sker bare minus.. Men har taget en test og den var negativ.. men som du skriver så er jeg nok blevet mere følsom i de  neder regioner  Skal til lægen i næste uge så snakker lige med lægen om det hele!!!

Puha, så kan du jo ånde lettet op hihihi

Ej men det er virkelig svært at skelne imellem, husker det tydeligt at jeg tænkte "FUCK" første gang jeg mærkede det

Nå men tillykke med den negative test hehe

Anmeld

26. oktober 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Puha, så kan du jo ånde lettet op hihihi

Ej men det er virkelig svært at skelne imellem, husker det tydeligt at jeg tænkte "FUCK" første gang jeg mærkede det

Nå men tillykke med den negative test hehe

Nemlig jeg var ved og dø.. Er du gal jeg blev forskrækket

Anmeld

27. oktober 2012

Mother-love

Anonym skriver:

Er en glad glad frue... Jeg er lykkelig for den var bragende negativ.. For det er ikke i vores planer og få et barn mere.. Tak for alle jeres svar og omtanke.. Er glad for jeg har et sted hvor man kan komme med sine bekymringer og få gode råd.. TAK TØSER 

Det var godt
Jeg tænkte det også bare var dine tarme. Mit kan til tider være så slemt at jeg kan mærke det udenpå maven som spark. Mega underligt. Så jeg fik også min tvivl om det var en baby. Men jeg har fået min mens som jeg plejer. Kunne heller ikke forstå hvis jeg skulle være blevet gravid npr jeg er på p-piller. Jeg har taget p-piller i 11 år og har misset rigtig mange men har aldrig været gravid før det var planlagt. Så derfor var jeg ret sikker på at jeg ikke var gravid. Og som sagt også fordi jeg fik min mens som jeg skulle.

Er glad på dine vegne over den var negativ.

Anmeld

27. oktober 2012

Lusi

Anonym skriver:

Okay min første tanke der fløj gennem mit hovde var FUCK DET ER LØGN!! Jeg har gået med en mistanke om jeg måske var gravid, men slog det hen da jeg fornylig havde min mens.. Men eftersom jeg har vært gravid og født to dejlige børn ved jeg godt hvordan et spark fra maven føles.. Og det var sådan....jeg sidder nu alene hjemme for manden er ikke hjemme så kan ikke hente en test... Og noget helt andet er vi skal ikke have flere børn.. Jeg er meget alene for min mand arbejder i udlandet... Jeg fødte for 8 måneder siden og har rigeligt i vores dejlige børn... 

ville ikke noget med indlægget bare ud med mine tanker.. For lige nu er mine tanker nej nej nej nej.. Kunne det ikke ske for en der virkelig ønsker sig et barn!!

vi har altså beskyttet os!!!

Altså jeg har fået kejsersnit begge gange og der er det ihvertfald meget normalt, at tarmene roder rundt derinde, efterfølgende og virkelig føles som baby spark..
Ved jo så ik om du har født normalt, men det vil vel også kunne ske efter alm. Fødsel

Selvom det er 1 1/2 år siden jeg fik mit sidste barn, så hopper jeg stadig på den engang imellem, når maven hopper så man ligefrem kan SE det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.