Anonym skriver:
Okay min første tanke der fløj gennem mit hovde var FUCK DET ER LØGN!! Jeg har gået med en mistanke om jeg måske var gravid, men slog det hen da jeg fornylig havde min mens.. Men eftersom jeg har vært gravid og født to dejlige børn ved jeg godt hvordan et spark fra maven føles.. Og det var sådan....jeg sidder nu alene hjemme for manden er ikke hjemme så kan ikke hente en test... Og noget helt andet er vi skal ikke have flere børn.. Jeg er meget alene for min mand arbejder i udlandet... Jeg fødte for 8 måneder siden og har rigeligt i vores dejlige børn...
ville ikke noget med indlægget bare ud med mine tanker.. For lige nu er mine tanker nej nej nej nej.. Kunne det ikke ske for en der virkelig ønsker sig et barn!!
vi har altså beskyttet os!!!

Altså jeg har fået kejsersnit begge gange og der er det ihvertfald meget normalt, at tarmene roder rundt derinde, efterfølgende og virkelig føles som baby spark..
Ved jo så ik om du har født normalt, men det vil vel også kunne ske efter alm. Fødsel

Selvom det er 1 1/2 år siden jeg fik mit sidste barn, så hopper jeg stadig på den engang imellem, når maven hopper så man ligefrem kan SE det
Anmeld