Fuck...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2012

Anonym trådstarter

maryjane skriver:

Det har jeg også prøvet  Måske luft 

Til TS: håber ikke der er noget..(i denne situation) 

ej hvor jeg virkelig håber det er det der er sket for mig!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

til dig og din mand

Tak

Anmeld

26. oktober 2012

vitapigen

Håber at det bare er luft i maven eller fantom spark som en anden skriver

Kom endelig med en opdate

Anmeld

26. oktober 2012

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

Håber at det bare er luft i maven eller fantom spark som en anden skriver

Kom endelig med en opdate

Der kommer en Update om små 30 min da min veninde kommer med en test!!!

men tak

Anmeld

26. oktober 2012

Frk.S

Det har jeg også prøvet... og jeg var ikke gravid.

Jeg blev da også lige lidt svedt, da jeg synes jeg mærkede noget der føltes fuldstændig som de første dejlige puf fra Freja.

Jeg vidste slet ikke der var noget man kaldte fantom-spark - men så fik jeg da også en forklaring.
Så prøv at slå koldt vand i blodet... når du lige har haft din mens og i har beskyttet jer, er sandsynligheden for du er gravid nok ikke så stor. Men tag da en test for en sikkerheds skyld.

Anmeld

26. oktober 2012

Guldimaven

Det mærkede jeg også, og jeg var gravid! Har dog også oplevet det efter jeg fødte!

Anmeld

26. oktober 2012

Mother-love

Anonym skriver:

Okay min første tanke der fløj gennem mit hovde var FUCK DET ER LØGN!! Jeg har gået med en mistanke om jeg måske var gravid, men slog det hen da jeg fornylig havde min mens.. Men eftersom jeg har vært gravid og født to dejlige børn ved jeg godt hvordan et spark fra maven føles.. Og det var sådan....jeg sidder nu alene hjemme for manden er ikke hjemme så kan ikke hente en test... Og noget helt andet er vi skal ikke have flere børn.. Jeg er meget alene for min mand arbejder i udlandet... Jeg fødte for 8 måneder siden og har rigeligt i vores dejlige børn... 

ville ikke noget med indlægget bare ud med mine tanker.. For lige nu er mine tanker nej nej nej nej.. Kunne det ikke ske for en der virkelig ønsker sig et barn!!

vi har altså beskyttet os!!!

jeg har siden jeg har født for 17 mdr siden følt noget der kunne minde rigtig meget om spark. men det er tarmene der spiller ind.

så jeg tror ikke du skal regne med at du er gravid når du får mens. ved godt der er nogen der får mens selvom de er gravide. meeeen det er dog de færreste.

men held og lykke skal du ihvertfald have

Anmeld

26. oktober 2012

Mother-love

Anonym skriver:

Okay min første tanke der fløj gennem mit hovde var FUCK DET ER LØGN!! Jeg har gået med en mistanke om jeg måske var gravid, men slog det hen da jeg fornylig havde min mens.. Men eftersom jeg har vært gravid og født to dejlige børn ved jeg godt hvordan et spark fra maven føles.. Og det var sådan....jeg sidder nu alene hjemme for manden er ikke hjemme så kan ikke hente en test... Og noget helt andet er vi skal ikke have flere børn.. Jeg er meget alene for min mand arbejder i udlandet... Jeg fødte for 8 måneder siden og har rigeligt i vores dejlige børn... 

ville ikke noget med indlægget bare ud med mine tanker.. For lige nu er mine tanker nej nej nej nej.. Kunne det ikke ske for en der virkelig ønsker sig et barn!!

vi har altså beskyttet os!!!

jeg har siden jeg har født for 17 mdr siden følt noget der kunne minde rigtig meget om spark. men det er tarmene der spiller ind.

så jeg tror ikke du skal regne med at du er gravid når du får mens. ved godt der er nogen der får mens selvom de er gravide. meeeen det er dog de færreste.

men held og lykke skal du ihvertfald have

Anmeld

26. oktober 2012

LMX

Anonym skriver:

men tak

Anmeld

26. oktober 2012

vitapigen

Anonym skriver:

men tak

Bliver spændende... Godt hun vil hjælpe dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.