Fuck...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2012

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

Bliver spændende... Godt hun vil hjælpe dig

Hun er også guld værd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

jeg har siden jeg har født for 17 mdr siden følt noget der kunne minde rigtig meget om spark. men det er tarmene der spiller ind.

så jeg tror ikke du skal regne med at du er gravid når du får mens. ved godt der er nogen der får mens selvom de er gravide. meeeen det er dog de færreste.

men held og lykke skal du ihvertfald have

Det var også nede ved tramen.. Ej hvor jeg virkelig håber det bare er det..

Anmeld

26. oktober 2012

Carl-Emil's mor

Det har jeg altså også følt - så meget at lagde man hånden på min mave kunne man mærke det  men hey jeg har ikke spillet violin  sidden en gang i 2011 så jeg VED jeg ikke kan være gravid.. jeg har ALTID sagt jeg kun skulle have en men da jeg mærkede det så kom tanken faktisk om jeg måske en dag ønsker en mere

men håber for jer at det bare er fantom

Anmeld

26. oktober 2012

Anonym trådstarter

Er en glad glad frue... Jeg er lykkelig for den var bragende negativ.. For det er ikke i vores planer og få et barn mere.. Tak for alle jeres svar og omtanke.. Er glad for jeg har et sted hvor man kan komme med sine bekymringer og få gode råd.. TAK TØSER 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. oktober 2012

Frk.S

Anonym skriver:

Er en glad glad frue... Jeg er lykkelig for den var bragende negativ.. For det er ikke i vores planer og få et barn mere.. Tak for alle jeres svar og omtanke.. Er glad for jeg har et sted hvor man kan komme med sine bekymringer og få gode råd.. TAK TØSER 

Anmeld

26. oktober 2012

naomi

Anonym skriver:

Okay min første tanke der fløj gennem mit hovde var FUCK DET ER LØGN!! Jeg har gået med en mistanke om jeg måske var gravid, men slog det hen da jeg fornylig havde min mens.. Men eftersom jeg har vært gravid og født to dejlige børn ved jeg godt hvordan et spark fra maven føles.. Og det var sådan....jeg sidder nu alene hjemme for manden er ikke hjemme så kan ikke hente en test... Og noget helt andet er vi skal ikke have flere børn.. Jeg er meget alene for min mand arbejder i udlandet... Jeg fødte for 8 måneder siden og har rigeligt i vores dejlige børn... 

ville ikke noget med indlægget bare ud med mine tanker.. For lige nu er mine tanker nej nej nej nej.. Kunne det ikke ske for en der virkelig ønsker sig et barn!!

vi har altså beskyttet os!!!

jeg har siden jeg fødte min søn for 2,5 år siden også ofte mærket fantom-spark så mon ikke det bare er det

Anmeld

26. oktober 2012

Anonym trådstarter

Carl-Emil's mor skriver:

Det har jeg altså også følt - så meget at lagde man hånden på min mave kunne man mærke det  men hey jeg har ikke spillet violin  sidden en gang i 2011 så jeg VED jeg ikke kan være gravid.. jeg har ALTID sagt jeg kun skulle have en men da jeg mærkede det så kom tanken faktisk om jeg måske en dag ønsker en mere

men håber for jer at det bare er fantom

Det var "bare" fentom spark for testen var bragende negativ!! Men kan godt følge dig det med tanken.. Og jeg vil heller ikke udelukke vi aldrig skal have flere jeg er "kun" 26!!! Men ikke nu

Må alle de dejlige mennesker der brænde øsnker sig et barn få et før det bliver mit navn der står på baby listen

Anmeld

26. oktober 2012

naomi

Anonym skriver:

Anmeld

26. oktober 2012

vitapigen

Anonym skriver:

Har trykket på "Synes godt om" knappen    

Anmeld

26. oktober 2012

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

Har trykket på "Synes godt om" knappen    

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.