Fuck...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.505 visninger
35 svar
0 synes godt om
26. oktober 2012

Anonym trådstarter

Okay min første tanke der fløj gennem mit hovde var FUCK DET ER LØGN!! Jeg har gået med en mistanke om jeg måske var gravid, men slog det hen da jeg fornylig havde min mens.. Men eftersom jeg har vært gravid og født to dejlige børn ved jeg godt hvordan et spark fra maven føles.. Og det var sådan....jeg sidder nu alene hjemme for manden er ikke hjemme så kan ikke hente en test... Og noget helt andet er vi skal ikke have flere børn.. Jeg er meget alene for min mand arbejder i udlandet... Jeg fødte for 8 måneder siden og har rigeligt i vores dejlige børn... 

ville ikke noget med indlægget bare ud med mine tanker.. For lige nu er mine tanker nej nej nej nej.. Kunne det ikke ske for en der virkelig ønsker sig et barn!!

vi har altså beskyttet os!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

LMX

Anonym skriver:

Okay min første tanke der fløj gennem mit hovde var FUCK DET ER LØGN!! Jeg har gået med en mistanke om jeg måske var gravid, men slog det hen da jeg fornylig havde min mens.. Men eftersom jeg har vært gravid og født to dejlige børn ved jeg godt hvordan et spark fra maven føles.. Og det var sådan....jeg sidder nu alene hjemme for manden er ikke hjemme så kan ikke hente en test... Og noget helt andet er vi skal ikke have flere børn.. Jeg er meget alene for min mand arbejder i udlandet... Jeg fødte for 8 måneder siden og har rigeligt i vores dejlige børn... 

ville ikke noget med indlægget bare ud med mine tanker.. For lige nu er mine tanker nej nej nej nej.. Kunne det ikke ske for en der virkelig ønsker sig et barn!!

Auch den var værre...

Men hvis du ER gravid og så langt at du mærker liv så skal I jo ligesom ha en mere. Sådan spiller livet os ind imellem nogle puds.

Så må I få det bedste ud af det

Anmeld

26. oktober 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Vil ikke lyde dum, men har også oplevet følelsen af spark, da vores Laura var kommet til verden.. Og jeg var ikke gravid,, Min læge sagde at nogle godt kan mærke baby-spark uden at der er en baby. Men håber for Jer, at I finder ud af det

Anmeld

26. oktober 2012

Lise

Det hedder fantom-spark  Prøv at google det. 

Har selv prøvet det - det er ret overbevisende. 

Anmeld

26. oktober 2012

maryjane

Nadia&Daniel skriver:

Vil ikke lyde dum, men har også oplevet følelsen af spark, da vores Laura var kommet til verden.. Og jeg var ikke gravid,, Min læge sagde at nogle godt kan mærke baby-spark uden at der er en baby. Men håber for Jer, at I finder ud af det

Det har jeg også prøvet  Måske luft 

Til TS: håber ikke der er noget..(i denne situation) 

Anmeld

26. oktober 2012

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Auch den var værre...

Men hvis du ER gravid og så langt at du mærker liv så skal I jo ligesom ha en mere. Sådan spiller livet os ind imellem nogle puds.

Så må I få det bedste ud af det

Er jeg gravid så tager vi den der fra alt afhængig hvor langt jeg skulle være henne.. Men ja det gør livet.. Men håber virkelig det bare er min krop der spiller mig et pus

Anmeld

26. oktober 2012

LMX

Anonym skriver:

Er jeg gravid så tager vi den der fra alt afhængig hvor langt jeg skulle være henne.. Men ja det gør livet.. Men håber virkelig det bare er min krop der spiller mig et pus

Ja lad os håbe det

Anmeld

26. oktober 2012

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Det lyder slet ikke dumt og håber virkelig godt nok det er det

Anmeld

26. oktober 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Det lyder slet ikke dumt og håber virkelig godt nok det er det

til dig og din mand

Anmeld

26. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lise skriver:

Det hedder fantom-spark  Prøv at google det. 

Har selv prøvet det - det er ret overbevisende. 

Det prøver jeg lige.. Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.