Det føles så naturligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2012

Moar2011

kriknu skriver:

Hvordan var Storm over for ham da han kom hjem? 

Ca 8 mdr - det r gået ganske fint - men jeg dur bedre end ham når du og føde?
Skriv hvis der r noget - os privat hvis du har brug for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

kriknu

Storms-Mor skriver:

Ca 8 mdr - det r gået ganske fint - men jeg dur bedre end ham når du og føde?
Skriv hvis der r noget - os privat hvis du har brug for det

Skal føde mens han er afsted så den lille er ca. 2 måneder når han kommer hjem, det er det eller at undvære ham fra "hun" er 2 måneder og så til hun er 8 måneder, men vi er blevet enige om at det er den bedste løsning, men jeg ved ikke om jeg er helt sikker på det 

Anmeld

26. oktober 2012

Levi&LilysMor

kriknu skriver:

Sidder her og skriver med en af mine veninder om det at manden skal udsendes, hun er den eneste der ved at vi venter os - og lige meget hvad jeg skriver så bliver jeg ved med at skrive "hun" eller "hendes" om baby!

Det føles bare så naturligt at kalde bebs hende (nu var jeg igen ved at skrive "at kalde hende hun" 

Andre der har prøvet det? hvis ja - blev baby så også det køn? 

Var lidt i tvivl før nf, men da vi ville købe de første bodys, ville jeg kun have drenge bodyen, til nf scanning fik vi jo ikke køn at vide, men kunne bare se det var en lille dreng og det blev det også 

Anmeld

26. oktober 2012

Moar2011

kriknu skriver:

Skal føde mens han er afsted så den lille er ca. 2 måneder når han kommer hjem, det er det eller at undvære ham fra "hun" er 2 måneder og så til hun er 8 måneder, men vi er blevet enige om at det er den bedste løsning, men jeg ved ikke om jeg er helt sikker på det 

Der r vel ikk andre løsninger?
Min mand var væk fra han var 2 mdr ca til han var 8mdr ca ..
Det var hårdt at være splittet .. Samtiglig med man bare går hjemme på barsel tænker på sin mand som r i krig og tiden ikk kan gå hurtig nok .. Men så alligevel skal man være glad og tiden må ikk gå hurtig fordi ens barn vokser så hurtig - kan du følge mig..?

Det r en svær tid - benyt dig af og snak med folk og om dine tanker ig følelser . Det bedste er med nogen som har prøvet det..

Anmeld

29. oktober 2012

kriknu

Storms-Mor skriver:

Der r vel ikk andre løsninger?
Min mand var væk fra han var 2 mdr ca til han var 8mdr ca ..
Det var hårdt at være splittet .. Samtiglig med man bare går hjemme på barsel tænker på sin mand som r i krig og tiden ikk kan gå hurtig nok .. Men så alligevel skal man være glad og tiden må ikk gå hurtig fordi ens barn vokser så hurtig - kan du følge mig..?

Det r en svær tid - benyt dig af og snak med folk og om dine tanker ig følelser . Det bedste er med nogen som har prøvet det..

Kan sagtens følge mig, og har virkelig ikke lyst til at gå og have det sådan i 6 måneder, så hellere undvære ham til fødslen hvor han alligevel siger at han ikke vil med 

Anmeld

29. oktober 2012

Moar2011

kriknu skriver:

Kan sagtens følge mig, og har virkelig ikke lyst til at gå og have det sådan i 6 måneder, så hellere undvære ham til fødslen hvor han alligevel siger at han ikke vil med 

men selvom det er SVÆRT så nyd tiden med jeres guldklump, for tiden går stærkt.. jeg kan næsten ikke huske tiden med vores søn i de 6mdr, fordi tankerne også var et andet sted.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.