Det føles så naturligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.139 visninger
45 svar
0 synes godt om
25. oktober 2012

kriknu

Sidder her og skriver med en af mine veninder om det at manden skal udsendes, hun er den eneste der ved at vi venter os - og lige meget hvad jeg skriver så bliver jeg ved med at skrive "hun" eller "hendes" om baby!

Det føles bare så naturligt at kalde bebs hende (nu var jeg igen ved at skrive "at kalde hende hun" 

Andre der har prøvet det? hvis ja - blev baby så også det køn? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Christina :-)

kriknu skriver:

Sidder her og skriver med en af mine veninder om det at manden skal udsendes, hun er den eneste der ved at vi venter os - og lige meget hvad jeg skriver så bliver jeg ved med at skrive "hun" eller "hendes" om baby!

Det føles bare så naturligt at kalde bebs hende (nu var jeg igen ved at skrive "at kalde hende hun" 

Da jeg ventede min søn Sage jeg med det samme det en dreng jeg ved det bare! Og en dreng kom ud

Anmeld

25. oktober 2012

Miss Church

kriknu skriver:

Jeg har siden jeg blev gravid, være overbevist om at det var en pige. Det viste sig at jeg ikke kun har 1, men 2 af slagsen i maven  

De siger, at mors første fornemmelse af hvilket køn det er, ofte er det rigtige Men selvfølgelig er der også 50% chance for at ramme rigtigt

Anmeld

25. oktober 2012

kriknu

Miss Church skriver:

Jeg har siden jeg blev gravid, være overbevist om at det var en pige. Det viste sig at jeg ikke kun har 1, men 2 af slagsen i maven  

De siger, at mors første fornemmelse af hvilket køn det er, ofte er det rigtige Men selvfølgelig er der også 50% chance for at ramme rigtigt

Hold da op, stort tillykke med prinsesserne 

- Jeg håber inderligt at det er en pige, for både i min familie og i mandens er der kun drenge og hele familien går og håber på at der snart kommer en lille pige ud og oven i det så har mandens familie en rigtig rigtig køn dåbskjole liggende som der er tradition for at kun pigerne bruger 

Anmeld

25. oktober 2012

Nadia&Daniel

kriknu skriver:

Min mavefornemmelse sagde HELE tiden PIGE (vi kendte ikke kønnet før baby'en kom til verden - og var en lille PIGE)

Anmeld

25. oktober 2012

Miss Church

kriknu skriver:

Hold da op, stort tillykke med prinsesserne 

- Jeg håber inderligt at det er en pige, for både i min familie og i mandens er der kun drenge og hele familien går og håber på at der snart kommer en lille pige ud og oven i det så har mandens familie en rigtig rigtig køn dåbskjole liggende som der er tradition for at kun pigerne bruger 

Mange tak!

Det bliver spændende at se om det så bliver en pige  Det lyder til at familien trænger til en  og super fint med sådan en tradition 

Anmeld

25. oktober 2012

kriknu

Miss Church skriver:

Mange tak!

Det bliver spændende at se om det så bliver en pige  Det lyder til at familien trænger til en  og super fint med sådan en tradition 

MON ikke, jeg har 6 nevøer og manden har 8 .. ingen piger overhovedet, så hvis det er en pige bliver hun rigtig forkælet 

Anmeld

25. oktober 2012

kriknu

Nadia&Daniel skriver:

Min mavefornemmelse sagde HELE tiden PIGE (vi kendte ikke kønnet før baby'en kom til verden - og var en lille PIGE)

Hold da op, det bliver spændende at se om min fornemmelse holder stik 

Anmeld

25. oktober 2012

kriknu

<3Elias<3 skriver:

Da jeg ventede min søn Sage jeg med det samme det en dreng jeg ved det bare! Og en dreng kom ud

Iiiih 

Anmeld

25. oktober 2012

kriknu

<3Elias<3 skriver:

Iiiih 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.