Det føles så naturligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2012

Miss Church

kriknu skriver:

Jeg vil i hvert fald gerne, for er det en pige er der 7000 ting der skal købes, er det en dreng - jamen så er der jo alle fætrenes grej vi må arve 

Jeg synes også det er meget praktisk at vide Men det er nu også smart at man kan arve en masse! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

frk andreasen

Første gang sgde jeg hun om barnet inden jeg viste kønnet det var en pige
Anden gang vidste jeg bare det var en dreng
Her 3 gang vidste jeg bare det var en pige. Det har føltes så naturligt alle gangene..
Dit instinkt siger en pige måske du så har ret
Knus Tanja 32+6

Anmeld

25. oktober 2012

Rukke

Jeg venter barn nr. 3. Jeg har to drenge i forvejen og alt har tydet på i graviditeten at dette skulle blive en pige! Jeg var SÅ sikker, men scanningsbillederne siger en dreng. Ikke at vi er lige så over lykkelige over den lillprovins's, men må stadig tage mig selv tiltider ikke at sige hun! Mine fornemmelser for at det bliver en pige var SÅ stærke! Det er lidt mystisk, med sådanne fornemmelser Og man skal passe lidt på

Anmeld

26. oktober 2012

Camilla30

Jeg har også hele tiden været klar over at vi venter en pige Tror der er stor sandsynlighed for at din intuition er rigtig

Anmeld

26. oktober 2012

Moar2011

Sidder her og skriver med en af mine veninder om det at manden skal udsendes, hun er den eneste der ved at vi venter os - og lige meget hvad jeg skriver så bliver jeg ved med at skrive "hun" eller "hendes" om baby!

Det føles bare så naturligt at kalde bebs hende (nu var jeg igen ved at skrive "at kalde hende hun" 

Andre der har prøvet det? hvis ja - blev baby så også det køn? 

da jeg ventede vores dreng - der var jeg også overbevist om at det var en dreng..
og til 3d/4d var der en lille tap  STORM ..

Hvornår ska din mand udsendes?

Anmeld

26. oktober 2012

kriknu

Storms-Mor skriver:

da jeg ventede vores dreng - der var jeg også overbevist om at det var en dreng..
og til 3d/4d var der en lille tap  STORM ..

Hvornår ska din mand udsendes?

Til Februar 

Anmeld

26. oktober 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
kriknu skriver:

Til Februar 

Jeg sagde altid ' han ' til min gravide mave og ud kom en pige  2 gang var jeg 100 på at det var en pige jeg ventede mig igen men Nej det var en dreng  Så jeg kan ikke stole på mig selv

Anmeld

26. oktober 2012

FrkZier

kriknu skriver:

Sidder her og skriver med en af mine veninder om det at manden skal udsendes, hun er den eneste der ved at vi venter os - og lige meget hvad jeg skriver så bliver jeg ved med at skrive "hun" eller "hendes" om baby!

Det føles bare så naturligt at kalde bebs hende (nu var jeg igen ved at skrive "at kalde hende hun" 

Andre der har prøvet det? hvis ja - blev baby så også det køn? 

jeg kommer hele tiden til at sige ham.. jeg er overbevist om det er en lille dreng jeg har inde i maven

bliver spændende at se på fredag næste uge om det holder stik

Anmeld

26. oktober 2012

M&N

FrkZier skriver:

jeg kommer hele tiden til at sige ham.. jeg er overbevist om det er en lille dreng jeg har inde i maven

bliver spændende at se på fredag næste uge om det holder stik

Hehe sådan havde jeg det også.. Jeg tænkte straks dreng da jeg lå på briksen til NF.. Men jeg tog fejl

Anmeld

26. oktober 2012

FrkZier

BabyWish2012 <3 skriver:

Hehe sådan havde jeg det også.. Jeg tænkte straks dreng da jeg lå på briksen til NF.. Men jeg tog fejl

glæder mig mega meget til at finde ud af om jeg kan blive ved med at sige ham/han eller om jeg skal vænne mig til at sige hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.