Det føles så naturligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2012

kriknu

<3Elias<3 skriver:

Da jeg ventede min søn Sage jeg med det samme det en dreng jeg ved det bare! Og en dreng kom ud

Iiiih 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Miss Church

kriknu skriver:

MON ikke, jeg har 6 nevøer og manden har 8 .. ingen piger overhovedet, så hvis det er en pige bliver hun rigtig forkælet 

Ja det tror jeg på! Så bliver det en rigtig lille prinsesse 

Men i vil så gerne kende kønnet, inden fødslen? Vi har været til kønsscanninge i uge 15, for jeg kunne slet slet ikke vente mere  

Anmeld

25. oktober 2012

Frøken J.

kriknu skriver:

Sidder her og skriver med en af mine veninder om det at manden skal udsendes, hun er den eneste der ved at vi venter os - og lige meget hvad jeg skriver så bliver jeg ved med at skrive "hun" eller "hendes" om baby!

Det føles bare så naturligt at kalde bebs hende (nu var jeg igen ved at skrive "at kalde hende hun" 

Andre der har prøvet det? hvis ja - blev baby så også det køn? 

Ikke denne gang! I mit hovede var det helt klart en hun, jeg tænkte konstant hun. Men sørme om ikke det er en lille lillebror i maven! Hvilket er FANTASTISK!!!

Anmeld

25. oktober 2012

Nadia&Daniel

kriknu skriver:

Hold da op, det bliver spændende at se om min fornemmelse holder stik 

Jeg havde fornemmelsen før vi var til NF - så det var laaaaaaaaaaang tid jeg måtte vente med svaret

Anmeld

25. oktober 2012

kriknu

Miss Church skriver:

Ja det tror jeg på! Så bliver det en rigtig lille prinsesse 

Men i vil så gerne kende kønnet, inden fødslen? Vi har været til kønsscanninge i uge 15, for jeg kunne slet slet ikke vente mere  

Jeg vil i hvert fald gerne, for er det en pige er der 7000 ting der skal købes, er det en dreng - jamen så er der jo alle fætrenes grej vi må arve 

Anmeld

25. oktober 2012

kriknu

Nadia&Daniel skriver:

Jeg havde fornemmelsen før vi var til NF - så det var laaaaaaaaaaang tid jeg måtte vente med svaret

Ja hold da op

Anmeld

25. oktober 2012

kriknu

Frøken J. skriver:

Ikke denne gang! I mit hovede var det helt klart en hun, jeg tænkte konstant hun. Men sørme om ikke det er en lille lillebror i maven! Hvilket er FANTASTISK!!!

Stort tillykke 

Anmeld

25. oktober 2012

-Sigrid-

kriknu skriver:

Sidder her og skriver med en af mine veninder om det at manden skal udsendes, hun er den eneste der ved at vi venter os - og lige meget hvad jeg skriver så bliver jeg ved med at skrive "hun" eller "hendes" om baby!

Det føles bare så naturligt at kalde bebs hende (nu var jeg igen ved at skrive "at kalde hende hun" 

Andre der har prøvet det? hvis ja - blev baby så også det køn? 

Agnethe blev også kaldt hun fra uge 8, og det var en viljeanstrengelse at kalde hende andet

Anmeld

25. oktober 2012

kriknu

-Sigrid- skriver:

Agnethe blev også kaldt hun fra uge 8, og det var en viljeanstrengelse at kalde hende andet

Jeg kæmper virkelig også for ikke at sige hun men det er så svært! 

Anmeld

25. oktober 2012

-Sigrid-

kriknu skriver:

Jeg kæmper virkelig også for ikke at sige hun men det er så svært! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.