Nogen der har haft brunt udflåd i starten af graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Nej! Det er der desværre ikke en opskrift på.

Forvent/forbered dig på det værste, håb på det bedste.
Ved at uvisheden tager på ens kræfter, men der er desværre intet man kan gøre for at rykke det mod det gode.

Knus herfra og held og lykke!

Tak

Det er nok meget rigtigt - forbereder mig på det værste, men håber det bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Ja jeg var også ved at blive vanvittig, men det er ikke andet at gøre end at vente

Håber alt er ok!

Nej desværre!

Glæder mig til at få vished

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Gardenia skriver:

Jeg havde 3 gange menstruation før jeg fandt ud af jeg var gravid, ikke ligeså meget som normalt, men nok til jeg slet ikke anede uråd...
Blod fra livmoderen kan være alt muligt andet end der er noget galt, du skal bare slappe af og tænke på noget andet

Okay, vildt!

Men dejligt for dig, at det ikke havde nogen betydning

Anmeld

25. oktober 2012

Gardenia

Anonym skriver:

Okay, vildt!

Men dejligt for dig, at det ikke havde nogen betydning

Det gør det i langt de fleste tilfælde

Anmeld

25. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Tak

Det er nok meget rigtigt - forbereder mig på det værste, men håber det bedste

Anmeld

25. oktober 2012

FruHolm <3

Laulund87 skriver:

Hmm selvfølgelig skal man ikke male fanden på væggen, men jeg synes du giver falske forhåbninger når du skriver at så længe det ikke er frisk blod, er der ingen ko på isen. Desværre kan en SA sagtens starte med gammelt blod.

Det er hvad lægen altid har sagt til mig, jeg har da trods alt været igennem 5 SA så det er ikk fordi jeg snakker om noget eg ikk har været igennem 

Anmeld

25. oktober 2012

Laulund87

MinBabyOscar <3 skriver:

Det er hvad lægen altid har sagt til mig, jeg har da trods alt været igennem 5 SA så det er ikk fordi jeg snakker om noget eg ikk har været igennem 

Men det betyder ikke at dine forløb er sådan det altid er. Bare tag mig og FrkLotusblomst som eksempel.. Siger bare at man skal passe på med at udelukke det ene frem for det andet.

Anmeld

25. oktober 2012

FruHolm <3

Laulund87 skriver:

Men det betyder ikke at dine forløb er sådan det altid er. Bare tag mig og FrkLotusblomst som eksempel.. Siger bare at man skal passe på med at udelukke det ene frem for det andet.

Det siger jeg da heller ik, hvis du læser længere nede efter det skrev jeg også at JEG ikk ville bekymre mig så meget om det, 

Anmeld

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Det var bare en gang imellem og ikke særlig meget af gangen

Ved godt det er ved at være et stykke tid siden, du skrev her, men har lige et hurtigt spørgsmål
Havde du brunt udflåd hver dag indtil du begyndte at bløde, eller havde du pauser imellem?

Anmeld

29. oktober 2012

L&V

Anonym skriver:

Ved godt det er ved at være et stykke tid siden, du skrev her, men har lige et hurtigt spørgsmål
Havde du brunt udflåd hver dag indtil du begyndte at bløde, eller havde du pauser imellem?

Det er okay.. Nej jeg havde det ikke hverdag og heller ikke i lige store mængder.. Ja der gik nogle dage hvor der ikke var noget også kom blodet ligepludseligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.